عصر بازار

راه اندازی مرکز تماس اتاق بازرگانی تهران در موسسه خیریه رعد

عصر اعتبار- مرکز تماس ۱۸۶۶ اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران در موسسه خیریه رعد الغدیر راه اندازی شد.

راه اندازی مرکز تماس اتاق بازرگانی تهران در موسسه خیریه رعد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در حاشیه راه اندازی این مرکز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یکی از مشکلات اتاق بازرگانی تهران در حوزه پاسخگویی بود که تصمیم گرفتیم این مرکز تماس را راه اندازی کنیم تا پاسخگوی سوالات اعضاء و حتی افرادی باشد که می خواهند در آینده کارت بازرگانی بگیرند.

    وی افزود: در این مرکز مشاوره های لازم در زمینه کارت بازرگانی ، مالیات ، بیمه ، حقوق و سایر زمینه های اقتصادی به فعالان ارائه می شود.

    خوانساری با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی اتاق بازرگانی ، مسئولیت اجتماعی است گفت: به جای اینکه در داخل اتاق بازرگانی افرادی را استخدام کنیم تا امورات مربوط به پاسخگویی را انجام دهند با موسسه خیریه رعد قراردادی منعقد کردیم که کارکنان این موسسه خدمات مورد نیاز ما را انجام دهند.

    وی افزود: اگر چه ممکن است افراد این مرکز معلولیت های جسمی داشته باشند اما همه این افراد تحصیل کرده و دارای مدارک دانشگاهی معتبر هستند ضمن اینکه حدود 5 ماه این مرکز به صورت آزمایشی خدمات پاسخگویی تلفن را انجام می داد طوری که روزانه حدود 200 تماس با این مرکز قبل از افتتاح رسمی برقرار می شد.

    رئیس اتاق تهران گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده هم ارتباط خود را با موسسه خیریه و بویژه مرکز پیام رعد توسعه دهیم و هم بقیه نهادها و سازمان ها که می خواهند کار خدمات رسانی انجام دهند از مراکزی مانند این مرکز استفاده کنند.

    محمدعلی قنادیان مدیر طرح مرکز تماس اتاق بازرگانی تهران نیز به خبرنگار ما گفت: هدف از راه اندازی این مرکز پاسخگویی به نیازهای فعالان اقتصادی در داخل کشور و در مراحل بعدی خدمات دهی به فعالان اقتصادی خارج از کشور است.

    وی افزود: کسانی که علاقمندند از خدمات بازرگانی اتاق تهران استفاده کنند می توانند از این سامانه بهره مند شوند البته امیدواریم این سامانه بتواند بالاترین کیفیت خدمات را به فعالان اقتصادی ارائه کند.

    قنادیان گفت: در مرحله نخست 8 کارشناس فناوری اطلاعات و بازرگانی در این مرکز بکارگیری شدند که بنا داریم در مراحل بعدی این کارشناسان را به 15 نفر افزایش دهیم.

    وی افزود: با راه اندازی رسمی این سامانه ، روزانه 700 تماس با میانگین 3 تا 4 دقیقه برای هر تماس با مرکز پیام رعد برقرار می شود که امیدواریم بتوانیم 80 درصد از نیازهای تماس گیرندگان را پاسخ دهیم و بقیه موارد را نیز با ارجاع به مراکز تعیین شده تا پایان همان روز به متقاضیان پاسخ خواهیم داد.

    مرکز تماس اتاق تهران نخستین گام از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) است که در پی ایجاد فضای ارتباطی باکیفیت در حوزه محتوا ، اطلاعات و سازماندهی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو