عصر بازار

بیمه ایران درسال ۹۴ بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال خسارت ثالث پرداخت کرد

عصر اعتبار- مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران از پرداخت بیش از ۳۳ هزارمیلیارد ریال خسارت دربخش ثالث بیمه های اتومبیل این شرکت درسال ۹۴ خبر داد.

بیمه ایران درسال ۹۴ بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال خسارت ثالث پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس فراشیانی با اشاره به نرخ بالای حوادث رانندگی و رتبه نخست ایران دراین شاخص در دنیا، افزود: از این مبلغ بیش از 23 هزار میلیارد ریال دربخش بدنی، بیش از چهار هزار میلیاردریال دربخش حوادث رانندگی ونزدیک به شش هزار و 500 میلیارد ریال نیز دربخش مالی، جبران خسارت شده است.

    مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران اظهارداشت: درسال 94 بیش از 460 هزار پرونده خسارتی مالی در بیمه ایران تشکیل شد که از محل بیمه نامه ثالث دو هزار و 800 میلیارد ریال و از محل بیمه نامه های بدنه سه هزار و 700 میلیارد ریال به زیان دیدگان و ذینفعان پرداخت خسارت داشته ایم.

    وی افزود: طبق آمار موجود درسال گذشته 109 هزار و 139 تصادف در استان تهران به ثبت رسید و رتبه نخست حوادث رانندگی درکشور به این استان اختصاص دارد و پس از آن استان های خراسان رضوی،آذربایجان شرقی وخوزستان با عنایت به موقعیت جغرافیایی و نقاط حادثه خیزرتبه های بعدی را دراختیاردارند.

    به گفته وی استان چهار محال و بختیاری نیز با ثبت کمترین حوادث رانندگی در انتهای جدول رده بندی پرداخت خسارت ها قراردارد.

    مدیربیمه های اتومبیل بیمه ایران اضافه کرد: طبق آمار پرونده های خسارتی مالی و جانی این شرکت، عدم توجه به نکات ایمنی،سرعت غیر مجاز رانندگان،عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله قانونی مهم ترین عوامل تشدید حوادث رانندگی بوده وباید توجه به این موارد بیشتر از گذشته شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی