عصر بازار

صاحبان سرمایه در ایالت آراگون اسپانیا در جست وجوی فرصت ها در ایران

عصر اعتبار- روزنامه اقتصادی «اکسپانسیون» در گزارشی نوشت که پس از رفع تحریم ها، ایران به عنوان کشوری با امکانات فراوان قد علم کرده و شرکت ها و صاحبان صنایع در ایالت آراگون اسپانیا (شمال شرقی) در جست وجوی این فرصت ها هستند.

صاحبان سرمایه در ایالت آراگون اسپانیا در جست وجوی فرصت ها در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، صاحبان شرکتهای منطقه «سینکو ویاس» این ایالت، روز دوشنبه با اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نشستی با هدف اطلاع رسانی در باره فرصت های ایران برگزار کردند.
    اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا برگزار کننده این همایش بوده و آن را در همکاری با انجمن صاحبان شرکتهای سینکو ویاس انجام داده است.
    در این همایش «گره گوریوآثنارث» رییس انجمن شرکت داران، «فرناندو کورروچانو» مدیر کل اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا و همچنین «خوسه رامون گونسالس» رییس هیأت اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا در ساراگوسا (مرکز ایالت آراگون)، سخنانی را ایراد کردند.
    بر اساس آنچه از سوی انجمن صاحبان شرکت های سینکو ویاس مطرح شد، تولید ناخالص داخلی ایران در سال 2017 رشدی برابر 7 درصد خواهد داشت.
    به گفته آنها، در زمان حاضر امکانات برای کار تجاری در بسیاری از بخشهای اقتصاد ایران فراهم آمده است. اما بخشهایی که به طور خاص اهمیت دارند، ماشین آلات کشاورزی، زیرساختها، مدیریت آب و انرژی هستند که در سینکو ویاس همه آنها فراهم هستند.
    سینکو ویاس در زمان حاضر چندین شرکت دارد که کار صادرات مداوم به ایران را آغاز کرده اند. اما بسیاری شرکتهای دیگر در انتظار شروع همکاری خود با ایران هستند و امیدوارند که با حمایت اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا که در تهران ساختار و پایگاه خود را دارد، بتوانند به این امر مهم جامه عمل بپوشانند.
    در این نشست، مسئولان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا برای مخاطبان خود که بیش از 12 شرکت در منطقه سینکو ویاس بودند، به شرح شرایط قانونی و صفات مشخصه تجارت با ایران پرداختند.
    بر اساس سخنان آنان، ایران کشوری مسلمان است که ساختار اجتماعی آن چندان از جامعه اسپانیا متفاوت نیست. مهمترین ارزشها در این جامعه تجاری ایران عبارتند از همکاری، برقراری پیوندهای استراتژیک برای صادرات و واردات، سازگار ساختن کالاها برای بازار آنها و برجسته ساختن مارک کالا.
    اکسپانسیون در خاتمه نوشت: اتاق بازرگانی اسپانیا و ایران مزیتهایی به دلیل داشتن تماس، ساختار، همکاران و شناخت زمینه های کاری داراست و این مزیتها می توانند به شرکتهای متوسط و کوچک به منظور دستیابی به بازاری با بیش از 80 میلیون جمعیت با طبقه متوسط رو به رشد و کشاورزی و صنعت پویا، کمک کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو