عصر بازار

تلاش برای ایجاد تسهیل در پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از اقدام این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیونی ازدواج خبر داد.

تلاش برای ایجاد تسهیل در پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، ناصر صبحی  با بیان اینکه بانک ها در پرداخت وام 3 میلیونی ازدواج دچار مشکلاتی هستند، افزود: در پرداخت وام ازدواج باید شأن و منزلت جوانان حفظ شود و انتظار طولانی در پرداخت مبلغی اندک به جوانان برای شروع زندگی مشترک صحیح نیست. باید راهکاری پیدا کنیم تا وام 10 میلیونی جدید، به راحتی و بدون دردسر به جوانان پرداخت شود.

    وی ادامه داد: در شرایطی که برای خرید خودرو 80 درصد از مبلغ خودرو وام داده می شود و تسهیلات برای خرید یک خودروی پراید 16 میلیون تومان است، پرداخت وام 10 میلیونی هم مشکلات اقتصادی پیش روی ازدواج جوانان را رفع نمی کند اما در مقایسه با وام 3 میلیون تومانی، کمک بیشتری است.

    صبحی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به طور مستقیم اختیار و وظیفه ای برای مذاکره با بانک ها یا دیگر دستگاه های مسئول در پرداخت وام ازدواج ندارد، با این حال تلاش می کنیم به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای اخذ راحت تر وام اقداماتی انجام دهیم.

    مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده اضافه کرد: باید نگرش مسئولان به مقوله حمایت از ازدواج جوانان تغییر کند و تا زمانی که این مسپله اتفاق نیفتد، وام ازدواج تنها یک تسکین مقطعی برای جوانان به شمار می رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی