عصر بازار

منابع بانک قرض الحسنه مهر افزایش یافت

عصر اعتبار- دولتی در بازدید از شعب سمنان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی منابع جذب شده در سال ۹۴ گفت: فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در بررسی ها و ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک، مثبت تلقی می شود.

منابع بانک قرض الحسنه مهر افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران همگام با بیست و ششمین دوره سفرهای استانی رئیس جمهور به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت و شعب استان سمنان بازدید کرد.
    بازدید از شعب مرکزی، شهدا، مهدی شهر و ساختمان سرپرستی استان سمنان، دیدار با مسئولین استان و همچنین شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری و جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، از محور های این سفر استانی به شمار می آید.
    ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات استان و نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه در خصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از اهداف این بازدید ها می باشد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان سمنان با اشاره به رشد 30 درصدی منابع جذب شده در سال 94 بیان داشت: فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در بررسی ها و ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک، مثبت تلقی می شود.
    وی با تاکید بر تلاش بیشتر پرسنل به منظور تحقق اهداف سال 95 نیز ادامه داد: امسال نیز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئولیت سنگینی را بر دوش ما نهادند، بحث اقدام برای رسیدن به اقتصادی مقاوم و درون زا از اهمیت ویژه و حیاتی برای کشور برخوردار است.
    دولتی تصریح کرد: درون زایی که مهمترین محور دستیابی به اقتصاد مقاومتی به شمار می آید در بانک قرض الحسنه مهرایران کاملاً وجود دارد و تمامی منابع بانک از سپرده گذاری خیرین و نهادها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی کشور تجمیع شده است.
    همچنین دولتی در جلسه روسای شعب استان سمنان که با حضورکلیه روسای صف و ستاد در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد از زحمات شعب برتر در دستابی به اهداف بانک در سال 94 تقدیر کرد.
    شایان ذکر است، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان سمنان، سیامک دولتی مدیرعامل را همراهی کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی