عصر بازار

مدیر عامل بانک کشاورزی:

تغییر نگرش در نیروی انسانی امری بسیار مهم و ضروری است

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، از مدیریت و شعب بانک در این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

تغییر نگرش در نیروی انسانی امری بسیار مهم و ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهید زاده در دیدار با مدیر و معاونان این مدیریت با اشاره به نقش و جایگاه بانک در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه کشور گفت: این بانک برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر اساسی در نگرش نیروی انسانی است.

    وی گفت: با توجه به ورود سامانه های الکترونیک و کاهش حجم کاری ، شعب بانک کشاورزی باید به سویی حرکت کنند که علاوه بر تحقق برنامه ها و اهداف این بانک ، خود را برای جهشی نوین به منظور آسایش مشتریان آماده کنند.

    دکتر شهید زاده اضافه کرد: افزایش کیفیت در زمینه های جذب منابع، وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات برای ما مهم است .

    بر اساس این گزارش، در جریان این سفر مدیر عامل بانک کشاورزی از شعب سمنان ، مهدیشهر و سرخه بازدید کرد. شرکت در جلسه سرمایه گذاری استان و جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل بانک به استان سمنان بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی