عصر بازار

مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار خبر داد

مصوبه حق مسکن شنبه به هیأت وزیران می‌رود

عصر اعتبار- مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار درباره جلسه روز گذشته کمیته سه جانبه ملی گفت: شنبه آینده افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن به هیأت وزیران ارسال می‌شود. همچنین مقرر شد کارگروهی جدید موضوع اصلاح قانون کار و ساماندهی قراردادهای کار را بررسی کند.

مصوبه حق مسکن شنبه به هیأت وزیران می‌رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی خدایی درباره جلسه روز گذشته کارگروه 3جانبه ملی کارگران، کارفرمایان و دولت گفت: این جلسه روز گذشته با 5 دستور کار تشکیل شد. یکی از موارد بررسی افزایش حق مسکن 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران در ماه بود که به جمع بندی رسید و مقرر شد شنبه هفته آینده نامه ای از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به معاون اول رئیس جمهور (هیأت وزیران) ارسال شود.

    وی ادامه داد: شبهه ای وجود داشت که امسال نیز مجدد این موضوع باید در جلسه شورای عالی کار بررسی شود، در نهایت بیان شد این موضوع مصوبه شورای عالی کار را دارد ، روز گذشته باز هم این موضوع مورد بحث قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که  این مصوبه به هیات دولت برود.

    خدایی با بیان اینکه پس از تصویب معوقات این مصوبه از فروردین ماه سال جاری اعمال می‌شود گفت: از دیگر موارد مهم که در جلسه روز گذشته بررسی شد تشکیل کارگروهی جدید به منظور بررسی اصلاحیه قانون کار بود.

    مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار اظهار کرد: درباره بحران های بازنشستگی پیشنهاداتی داده شد. پیشنهاد‌هایی درباره سازمان تأمین اجتماعی هم مطرح شد. همچنین مقرر شد کمیته مزد امسال هم با نگاه کارشناسی موضوع مزد را دنبال کند.

    دولت لایحه اصلاحیه قانون کار را که در سال های گذشته از سوی دولت دهم به مجلس ارسال شده بود، پس گرفته بود و کارگروه جدیدی را برای بررسی موانع تولید و اشتغال و همچنین به روز رسانی قانون کار تشکیل داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو