عصر بازار

اعضای انجمن صنایع پوشاک ایران با دکتر صالح آبادی دیدار کردند

عصر اعتبار- اعضای انجمن صنایع پوشاک ایران در دیدار با مدیرعامل بانک توسعه صادرات شیوه های استفاده از تسهیلات این بانک را مورد بررسی قرار دادند. -

اعضای انجمن صنایع پوشاک ایران با دکتر صالح آبادی دیدار کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ،روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی با تشریح خدمات این بانک برای صادرکنندگان گفت: تسهیلات ارزی به میزان 85 درصد از منابع بانک در دو بخش سرمایه در گردش و همچنین طرح ها قابل ارائه است و تسهیلات بخش ریالی نیز که حدود 15 درصد منابع است، براساس نرخ‌های مصوب بانک مرکزی اعطا می شود.
    دکتر صالح آبادی با اشاره به گشایش انواع اعتبار اسنادی دیداری و مدت دار ، درخصوص تخفیف های لحاظ شده برای صادرکنندگان گفت: مشتریان برای بهره مندی از تخفیف های تسهیلاتی باید شرایطی چون ارائه وثیقه نوع یک، ارائه صورت های مالی، امتیاز رتبه بندی اعتباری و کسب عنوان صادرکننده نمونه را داشته باشند.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ادامه داد: تسهیلات این بانک تنها به شرکت هایی تعلق می گیرد که در حوزه صادرات فعالیت کنند و باید اسناد صادراتی لازم در این زمینه ارائه دهند.

    دکتر صالح آبادی در پایان با توجه به شرایط مناسب کشورهای  چون روسیه، عراق و ترکیه برای صادرات، پیشنهاد داد تا صادرکنندگان حوزه پوشاک از تسهیلات و امکانات این بانک برای نقل و انتقال وجوه و گشایش ال سی در این کشورها استفاده کنند.

    وی یادآورشد:  از سپرده گذاری صندوق توسعه ملی در بانک توسعه صادرات به منظور اعطای تسهیلات به صادرکنندگان صنایع پوشاک استقبال می کنیم.

    در این نشست آقای هاکوپیان رییس هیات مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران، و دیگر اعضای این انجمن بر لزوم بهبود وضعیت این صنعت در عرصه صادرات تاکید کرده و خواستار حمایت بانک توسعه صادرات شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی