عصر بازار

تا دوم خردادماه سال جاری ادامه دارد

بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران پست بانک ایران

عصر اعتبار- براساس مصوبه هیأت مدیره پست بانک ایران، جرایم دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران این بانک تا دوم خردادماه سال ۱۳۹۵ ادامه دارد.

بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، روابط عمومی پست بانک ایران: بر این اساس؛ مشتریانی که از تسهیلات و تعهدات پست بانک ایران استفاده و در سررسید مقرر نسبت به پرداخت اقساط و تسویه اصل و فرع آن اقدام نکرده‌اند می‌توانند اصل و فرع تسهیلات خود را به صورت نقدی تأدیه و از بخشودگی جرائم دیرکرد وجه التزام تا سقف حداکثر 14درصد مطابق قوانین و مقررات بانک مرکزی بهره‌مند شوند.
    بنابراین گزارش: بدهکاران تسهیلات این بانک تا پایان وقت اداری روز دوم خردادماه سال 1395همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج) فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به پرداخت کامل بدهی خود اقدام و از بخشودگی مذکور استفاده نمایند.
    گفتنی است: این تصمیم در راستای اهداف و سیاست‌های اقتصادی دولت، حمایت از مشتریان و ایجاد انگیزه در آنان برای پرداخت بدهی خود و همچنین کاهش مطالبات غیرجاری بانک و استفاده از منابع وصول شده جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا اتخاذ شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی