عصر بازار

کردستان قطب تولید طلای کشور خواهد شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با مطالعات جدید و در دست اقدام، علاوه بر طلای ساریگونی و طلای سقز، امیدها برای دستیابی به منابع طلای بیشتر در سطح استان قوت گرفته است و امیدواریم کردستان قطب طلای کشور شود.

کردستان قطب تولید طلای کشور خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد دره وزمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و مدیرکارخانه شرکت معدنی طلای زرکوه بر فرآوری طلا و بهره برداری اصولی و منطبق با آخرین استانداردهای زیست محیطی از معادن طلا تاکید کرد.
    وی افزود: بهره گیری از دانش روز و توجه به هشدارهای منابع طبیعی و محیط زیست تاثیرات مخرب بهره برداری از معادن را کاهش می دهد.
    دره وزمی توجه به نیروی انسانی و محیط زیست را یکی از پارامترهای توسعه دانست و گفت: بی توجهی به این پارامترها مصداق توسعه نیافتگی است.
    وی از مدیرعامل و مدیرکارخانه شرکت معدنی طلای زرکوه و مجموعه عوامل طلای زرکوه خواست اشتباهات احتمالی حین استخراج تا استحصال شمش طلا نادیده گرفته نشود تا محیط زیست دچار مخاطره نگردد.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خواستار تولید شمش استاندارد و خالص سازی طلا و ایجاد صنایع پایین دستی در کردستان جهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بیشتر در استان شد.
    مدیرعامل شرکت معدنی طلای زرکوه نیز در این نشست گفت: تا پایان سال 94 حدود 17 هزار متر طول حفاری طلا و بیش از 483 کیلوگرم طلا از عیار کنسنگ های این معدن تولید شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی