عصر بازار

با هدف حمایت از تولید در خراسان رضوی؛

تفاهم نامه خیران فناور و سرمایه گذاران خطر پذیر به امضا رسید

عصر اعتبار- مشهد- با هدف حمایت از طرح های شرکت های دانش بنیان و و فعالان حوزه صنعت تفاهم نامه مجمع خیران فناور و سرمایه گذاران خطر پذیر خراسان رضوی به امضا رسید.

تفاهم نامه خیران فناور و سرمایه گذاران خطر پذیر به امضا رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از مهر، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی روز شنبه در این نشست با  بیان اینکه پارک علم و فناوری خراسان یکی از نخستین پارک‌های تاسیس شده در کشور است اظهار داشت: پارک علم و فناوری خراسان تاکنون دستاورد های مناسبی در سطح ملی و بین المللی داشته است.

    سید حسن علم الهدایی گفت: همکاری با سازمان هایی همچون انجمن مدیران صنایع خراسان و استفاده از توان تجربی و عملی مدیران آن، می تواند به هم افزایی بیشتر در بحث اشتغال و کارآفرینی منجر شود.

    وی ادامه داد: از مصادیق واقعی خیر، سرمایه گذاری مادی، معنوی و خطر پذیری در راه فناوری و صنعت و گرفتن دست شرکت هایی است که می کوشند در پارک علم و فناوری صنعت دانش بنیان را پی ریزی کنند.

    وی افزود: برای رها شدن از اقتصاد نفتی نیازمند اقتصاد مبتنی بر دانایی و یادگیری هستیم که همان اقتصاد دانشی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دیجیتالی و اقتصاد الکترونیکی است.

    نقش شرکت های دانش بنیان در تولید داخلی

    رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان  نیز در این نشست بیان کرد: شرکت های دانش بنیان در افزایش تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند.

    رضا حمیدی ضمن تاکید بر این نکته که شرکت های دانش بنیان در افزایش تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند افزود: این تفاهم نامه از لحاظ ساختاری دارای دو رکن اقتصادی، بازرگانی و خیرین است که با امضای آن مسئولیت سنگینی بر دوش یکایک اعضای انجمن مدیران صنایع خراسان قرار خواهد گرفت.

    وی همچنین با ابراز امیدواری از بهبودی فضای کسب و کار استان افزود: لازمه رسیدن به اقتصاد دانش بنیان، به کارگیری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و استفاده از پتانسیل های آنها است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو