عصر بازار

حضور فعال بانک رفاه در یازدهمین نمایشگاه و کنگره سالانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران

عصر اعتبار- بانک رفاه در یازدهمین کنگره سالانه علمی انجمن جراحان عمومی ایران حضور فعالی داشت و به ارائه خدمات بانکی پرداخت.

حضور فعال بانک رفاه در یازدهمین نمایشگاه و کنگره سالانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این کنگره که بیش از 2500 نفر از پزشکان و متخصصان جراح عروق ، خون و سرطان ، جراحان کلیه و مجاری ادراری، جراحان عمومی، زنان و زایمان و همچنین متخصصان بیهوشی و رادیولوژی از سراسر کشور حضور داشتند، کارکنان بانک با برپایی غرفه ارائه خدمات و محصولات ، ضمن ارائه خدمات و انجام امور مالی و بانکی ثبت نام کنندگان حاضر ، به معرفی خدمات متنوع در بخش های مختلف به ویژه حوزه سلامت و جامعه پزشکی و همچنین معرفی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی نظیر نصب نرم افزارهای موبایل بانک و تبلت بانک برای پزشکان و افراد بازدیدکننده از غرفه، پرداختند.
    در پایان این کنگره و نمایشگاه جنبی تجهیزات نوین پزشکی که با حضور شرکت های معتبر این برگزار شد، دکتر رحمانی رئیس انجمن جراحان عمومی کشور، تندیس ویژه یازدهمین گنگره انجمن جراحان عمومی ایران را به پاس حضور موثر بانک و ارائه خدمات مطلوب بانکی به بانک اهداء کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی