عصر بازار

روابط عمومی ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری خبر داد:

بیستم اردیبهشت ثبت‌نام ‌نهایی جهت اعزام هیئت اقتصادی به ایتالیا

عصر اعتبار- در اوایل خرداد ماه و به مدت سه روز هیئت اقتصادی و تجاری متشکل از بخش خصوصی و دولتی بنا به دعوت سنای ایتالیا و به دلیل همکاری‌های پیوسته‌ای که با این ستاد دارند به رم سفر خواهند کرد.

بیستم اردیبهشت ثبت‌نام ‌نهایی جهت اعزام هیئت اقتصادی به ایتالیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری؛ در اوایل خرداد ماه و به مدت سه روز هیئت اقتصادی و تجاری متشکل از بخش خصوصی و دولتی بنا به دعوت سنای ایتالیا و به دلیل همکاری‌های پیوسته‌ای که با این ستاد دارند به رم سفر خواهند کرد. در این سفر علاوه بر ملاقات‌های برنامه‌ریزی شده با مسئولین دولتی، فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ایتالیایی، گفت‌وگو و توافقات دو جانبه‌ای در حوزه‌های بهداشت و سلامت، صنایع و ماشین‌آلات، بانک و بیمه، بازرگانی و سایر بخشهای اقتصادی صورت می‌گیرد.

    از اینرو به جهت استفاده مناسب و حداکثری از ظرفیت ایجاد شده برای تبادل اطلاعات نظرات و ایجاد بستر مناسب برای رایزنی‌های حداکثری در محورهای مذکور میان فعالان اقتصادی کشورمان با ایتالیا؛ از تمامی شرکتها، واحدهای تولیدی و صنعتی و فعالان این عرصه مهم دعوت می‌شود تا جهت تحویل مدارک خود تا تاریخ 10 اردیبهشت و برای ثبت نام نهایی تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه اقدام نمایند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعزام هیئت اقتصادی به ایتالیا به آدرس ذیل مراجعه کنید:

    http://www.edi-iran.ir/fa-IR/Web/MainPosterFile/2

    کانال تلگرام ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری: https://telegram.me/ediiran1394

    آدرس سایت ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری: http://www.edi-iran.ir

    تلفن تماس کمیته اجرایی: 88302966 – 88827558 – 021

    سامانه پیام کوتاه:500011020300 (ارسال عدد 15)

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی