عصر بازار

بازدید سرزده مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعبه مستقل مرکزی طالقانی

عصر اعتبار- سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب، به صورت سرزده از شعبه مستقل مرکزی تهران بازدید و با رئیس و کارکنان آن گفتگو کرد

بازدید سرزده مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعبه مستقل مرکزی طالقانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیامک دولتی در دیدار با کارکنان و رییس شعبه مستقل مرکزی طالقانی ضمن قدردانی از زحمات آنان اظهارداشت: در دیدگاه اسلامی تلاش مردم از خلق ثروت برای توانمندسازی و رفع احتیاجات ضروری نیازمندان جامعه می باشد و ما نیز با بهره گیری از منویات دین مبین اسلام هدف نهایی خود را طراحی و پیاده سازی نظام پولی اسلامی قرار داده ایم.

    وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی به عنوان یکی از مهمترین آموزه های اسلامی بیان داشت: با توجه به لزوم ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان لازم است تا با تکیه بر سجایای اخلاقی و اصول مشتری مداری به سطحی دست یابیم که ضمن احصای نیاز مشتری آن را در بهترین شکل ممکن پاسخگو باشیم.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابی عملکرد شعبه مستقل طالقانی و بررسی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات سررسید شده گفت: کلیه پرسنل باید برای دستیابی به اهداف و افق های تبیین شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و همدلی جایگاه اصلی بانک را ارتقاء دهند.

    شایان ذکر است، در این بازدید سرزده، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی