عصر بازار

مدیر کل پشتیبانی معاونت درمان تامین اجتماعی:

برخی تجهیزات مراکز درمانی تامین اجتماعی به روز می‌شود

عصر اعتبار- مدیر کل پشتیبانی معاونت درمان تامین اجتماعی گفت: امسال برخی تجهیزات و دستگاه های موردنیاز حوزه درمان این سازمان به روز می‌شود.

برخی تجهیزات مراکز درمانی تامین اجتماعی به روز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، عباس حاتمی اظهار کرد:‌ به روز کردن دستگاه های یاد شده علاوه بر تکمیل برخی نیازهای مراکز است.

    وی افزود: خرید پنج دستگاه MRI، هشت دستگاه سی تی اسکن و یک دستگاه آنژیوگرافی از برنامه های این سازمان در بخش درمان برای امسال است.

    وی اظهار کرد: همچنین یکی از برنامه های حوزه درمان این سازمان در سال 95، ارتقای دستگاههای آندوسکوپی است چرا که از 55 دستگاه آندوسکوپی که در مراکز درمانی تامین اجتماعی وجود دارد، 20دستگاه بر اساس اولویت، ارتقا می یابد.

    حاتمی افزود: نصب و راه اندازی دستگاه شتاب دهنده خطی (رادیوتراپی) بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش از دیگر برنامه های حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در سال 95 به شمار می اید.

    مدیر کل پشتیبانی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به انعقاد قرارداد خرید دو دستگاه ام آر آی، چهار دستگاه CT اسکن و یک دستگاه سنگ شکن برون اندامی از سوی این سازمان در سال گذشته گفت: این دستگاه ها در سه ماه اول سال جاری در مراکز درمانی تامین اجتماعی نصب می شود.

    براساس آمار سازمان تامین اجتماعی، 41 میلیون و 200 هزار تن از هموطنان از خدمات این سازمان بهره مند هستند که خدمات درمانی مورد نیاز را از طریق 80 بیمارستان و 350 مرکز درمانی فعال در بخش درمان مستقیم به صورت رایگان و در 45 هزار مطب و مرکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد با پرداخت بخشی از هزینه ها دریافت می کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی