عصر بازار

دکتر فرحی:

همکاری پست‌بانک‌ایران و بانک پارسیان موجب گسترس خدمت‌رسانی به هموطنان می‌شود

عصر اعتبار- دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با بانک پارسیان گفت: همکاری این دو بانک و استفاده از ظرفیت‌های متقابل یکدیگر، موجب گسترس خدمت‌رسانی به هموطنان درسطح کشور می‌شود.

همکاری پست‌بانک‌ایران و بانک پارسیان موجب گسترس خدمت‌رسانی به هموطنان می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی تصریح کرد: ایفای نقش و وظایف بانک تخصصی در حوزه‌های IT و ICT و حضور گسترده با ارائه خدمات متنوع بانکی در 12هزار باجه نمایندگی درسطح روستاهای کشور، دو راهبرد این بانک است که می‌تواند در گسترش همکاری‌ها با بانک پارسیان مؤثر باشد.
    فرحی با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های نمایندگی این بانک افزود: همکاری‌های لازم در زمینه‌های تسهیلات، اعتبارات و خدمات ارزی از موضوع‌های اصلی این تفاهم‌نامه است که قطعاً بانک پارسیان نیز می‌تواند از ظرفیت‌های پست‌بانک‌ایران در حوزه‌های IT و ICT استفاده نماید.
    وی درپایان از گسترش همکاری‌های متقابل استقبال کرد و امضای این تفاهم‌نامه را فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل دو بانک برای کاهش هزینه‌ها و بهای تمام‌شده خدمات برشمرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی