عصر بازار

قیمت قطعی آپارتمان‌های نوساز در هفته اول اردیبهشت

عصر اعتبار- دنیای اقتصاد نوشت:آمارهای رسمی از افزایش تدریجی سهم آپارتمان‌های نوساز در معاملات ماهانه مسکن در طول سال گذشته خبر می‌دهد.

قیمت قطعی آپارتمان‌های نوساز در هفته اول اردیبهشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از شهر خبر ،بررسی کلی وضعیت بازار خرید و فروش ملک در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران از ابتدای سال جاری نیز از استمرار گرایش متقاضیان مسکن به خرید آپارتمان‌های نوساز حکایت دارد و مشاوران املاک نیز تقاضای قابل توجه مردم برای خرید املاک نوساز را تایید می‌کنند.

    از سوی دیگر قدرت خرید محدود طبقه متوسط آپارتمان‌های 50 تا 100 متر مربعی با قیمت حداکثر 400 میلیون تومان را همواره در صدر تقاضای مشتریان بازار ملک قرار می‌دهد و بخش قابل توجهی از واحدهای مسکونی نوساز که در هفته نخست اردیبهشت فروخته شده، در این بازه متراژ و قیمت قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین آپارتمان مسکونی نوساز فروخته شده در روزهای گذشته اردیبهشت ماه در بازه مذکور واقع در محله صفا در محدوده بین میدان شهدا و میدان امام حسین(ع) است که 57 متر مربع مساحت دارد و 100 میلیون تومان به فروش رفته است، به این ترتیب قیمت هر مترمربع این آپارتمان یک میلیون و 743هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت قطعی گران‌ترین آپارتمان نوساز فروخته شده در بازه مذکور نیز به ملک 80 متری نوساز واقع در محله دریان‌نو واقع در خیابان ستارخان تعلق دارد که 400 میلیون تومان به فروش رفته است. قیمت هر مترمربع این آپارتمان 5 میلیون تومان بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی