عصر بازار

نرخ قطعی اجاره آپارتمان در منطقه ۶

عصر اعتبار- منطقه ۶ تهران به واسطه قرار گرفتن در مرکز شهر و بافت غالب اداری و تجاری، همواره سهم قابل ملاحظه‌ای از تقاضای مسکن را به خود اختصاص می‌دهد. به اذعان مشاوران املاک، این تقاضا از سهولت دسترسی کارمندان به محل کار و جلوگیری از هزینه‌های سنگین جا به جایی میان منطقه‌ای، در شهر پرترافیکی همچون تهران ناشی می‌شود.

نرخ قطعی اجاره آپارتمان در منطقه ۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار » به نقل از دنیای اقتصاد، این منطقه که 2/ 3 درصد از مساحت تهران را به خود اختصاص داده است، از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود. از مهم‌ترین محله‌های واقع در این منطقه می‌توان به محله‌های نصرت، کشاورز، امیرآباد، یوسف‌آباد، بهجت‌آباد، کریم خان، ساعی و آرژانتین اشاره کرد که مطلوبیت و قیمت آنها تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارد.

    بررسی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران نشان می‌دهد ارزان‌ترین آپارتمان منطقه 6 که در طول سه هفته کاری گذشته از سال 1395 به اجاره رفته است، در محله امیرآباد، خیابان باباطاهر واقع شده که 65 مترمربع مساحت دارد و 15 ساله است. ودیعه این آپارتمان 2 میلیون تومان و اجاره آن 150 هزار تومان بوده است. اجاره‌بهای قطعی گران‌ترین آپارتمان این منطقه نیز مربوط به واحد مسکونی نوساز 152 مترمربعی واقع در محله یوسف‌آباد، خیابان آماج است که با پرداخت 275 میلیون تومان به رهن کامل درآمده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی