عصر بازار

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد:

بانکداری اسلامی ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت از شعب استان مازندران بازدید کرد.

بانکداری اسلامی ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان مازندران، با تاکید بر مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک محسوب می‌شوند.

    وی با تاکید بر ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، خاطر نشان کرد: برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده‌گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشتری‌مداری در راس فعالیت همکاران قرار گیرد.

    ایمانی با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر بنگاه‌های اقتصادی، نیازمند مجموعه موفقی از همکاران هستیم، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفقیت در صنعت بانکداری باید در رصد رقبا به دانش و علوم نوین بانکداری مجهز باشند.

    وی به تعالی بانک مهر اقتصاد مبتنی بر بانکداری اسلامی تاکید کرد و گفت: خدمات بانکداری مطلوب با توجه به توازن در بهره‌مندی سود مشتری و بانک، ارایه خدمات بانکداری مطلوب، توسعه فعالیت‌های ارزی، گسترش و تقویت بانکداری الکترونیکی و توازن منابع و مصارف از مواردی است که در بانکداری باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد سال‌ها تجربه در اجرای بانکداری اسلامی دارد، افزود: تمامی ابعادِ قوانین عملیات بانکداری بدون ربا در بانک مهر اقتصاد در حال اجرا است.

    ایمانی تصریح کرد: اجرای بانکداری اسلامی ارتباط مستقیم با اهداف اقتصاد مقاومتی دارد بنابراین چنانچه شبکه بانکی کشور در سیاست‌گذاری‌ها، طرح‌ریزی‌ها و توزیع منابع خود در راستای اهداف نظام حرکت کنند، می‌تواند بسترساز اقتصاد مقاومتی باشد.

    وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با رویکرد تقویت سنت قرض‌الحسنه تا به حال موفق شده 100 درصد منابع قرض‌الحسنه را به سپرده‌گذاران و مشتریان نیازمند پرداخت کند، گفت: طبق ضوابط بانک مرکزی، بانک‌ها باید تا حدود 90 درصد ازمنابع قرض‌الحسنه را وام قرض‌الحسنه پرداخت کنند، که بانک مهر اقتصاد بیش از این پرداخت داشته است.

    در سفر مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به استان مازندران، ساختمان جدید شعب بابلسر و مرکزی ساری گشایش یافتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو