عصر بازار

۶۸۰ میلیون تومان هزینه DNA آزمایشات حادثه منا

عصر اعتبار- سال گذشته ۲ میلیارد تومان فقط هزینه مواد مصرفی آزمایشگاه های ما بوده است که رئیس سازمان مدیریت خیلی در این خصوص کمک کردند. اما انبارهای مواد اولیه آزمایشهای پزشکی قانونی تهران خالی است.

۶۸۰ میلیون تومان هزینه DNA آزمایشات حادثه منا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از وب گردی 20:30؛مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: 680 میلیون تومان هزینه DNA برای آزمایشات حادثه منا بود که تاکنون ریالی از سوی دولت پرداخت نشده است و اکنون انبارهای مواد اولیه آزمایشهای پزشکی قانونی خالی است.

    مدیرکل پزشکی قانونی تهران در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به این سوال در مورد بودجه این سازمان، کمبود نیروی کار و قول های استانداری تهران در این خصوص گفت: کسری اعتبارات حدود 6.5 میلیارد تومان بود که با استاندار و رئیس سازمان مدیریت صحبت کردیم. کل کسری هایی که سال گذشته تامین کردند 2.7 میلیارد تومان بوده است.

    او افزود: سال گذشته 2 میلیارد تومان فقط هزینه مواد مصرفی آزمایشگاه های ما بوده است که رئیس سازمان مدیریت خیلی در این خصوص کمک کردند. اما انبارهای مواد اولیه آزمایشهای پزشکی قانونی تهران خالی است.

    قادی پاشا گفت: سال گذشته 680 میلیون تومان هزینه DNA برای آزمایشات حادثه منا بود که تاکنون ریالی از سوی دولت پرداخت نشده است. در حالی که دولت (سازمان مدیریت کشور) قول داده بود که جبران می کند. در مورد آزمایشگاه ها و مرکز تشخیص کهریزک باید بگویم که این مرکز در خاور میانه منحصر به فرد است. اما از نظر پرسنل کمبود داریم.

    همچنین آمادگی داریم شکایات مردمی را با شماره 77503158 بررسی کنیم.

    2 میلیارد تومان برای تجهیز سوله بحران نیازمندیم

    قادی پاشا از نیاز 2 میلیارد تومان بودجه برای تجهیز سوله بحران خبر داد و گفت: واقعا به این بودجه نیاز داریم.

    او گفت: در سال گذشته دو هزار و 749 مورد پرونده قصور پزشکی داشتیم که بیشترین شکایت ها از دندان پزشکان است و 41 مورد پرونده ها پزشکان قصور داشتند.

    مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: مجوز استخدام نداریم و مراکزی برای ملارد و پردیس نمی توانیم ایجاد کنیم در حالی که فضای فیزیکی را قول داده اند تامین شود.

    بانک ژنتیک مجرمین پرخطر تکمیل می شود
    قادی پاشا در مورد بانک ژنتیک گفت: آمارها و اعتبارات جذب شده و کیت ها را خریداری کردیم. لیست اسامی مجرمین پرخطر را هم آماده کردیم تا از امسال بانک ژنتیک تکمیل شود.

    او در مورد پرونده های تجاوز گفت: باید در کمتر از یک ماه تجاوز رخ داده باشد تا بشود درست تشخیص داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی