عصر بازار

کارآفرین برتر سمنان به مناسبت هفته کارگر:

راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی اجرای رهنمودهای رهبری است

عصر اعتبار- کارآفرین برتر سمنان به مناسبت هفته کارگر گفت: راه برون‌رفت از مشکلات فعلی در حوزه اقتصاد، گوش دادن به رهنمودهای رهبری است.

راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی اجرای رهنمودهای رهبری است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، منصور ابراهیمیان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فردی فرزانه هستند و اگر رهنمودهای معظم‌له را اجرایی کنیم، کشور از این وضع خارج می‌شود.

    وی گفت: رهبری سه سال است که اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار داده و در پیام سالشان بر این موضوع تأکید می‌کنند؛ پس باید بدانیم که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مدنظر قرار گیرد تا کشوری قوی داشته و روی پای خود بایستیم.

    کارآفرین برتر سمنان اظهار داشت: برخلاف آنچه بیشتر افراد تصور می‌کنند، اقتصاد مقاومتی صرفه‌جویی نیست؛ بلکه درست مصرف کردن و بهبود شرایط زندگی است.

    به گفته وی، باید اقتصاد مقاومتی را در کار و زندگی پیاده و اجرا کنیم و منابع و امکانات داخلی را به‌کار گیریم و این مهم نیست که چقدر درآمد داریم، بلکه این موضوع مهم است که روی هزینه‌ها کنترل داشته باشیم و درآمد و هزینه را متعادل کنیم.

    ابراهیمیان ادامه داد: در بخش کارگری هم باید کار در زمان مناسب و درست انجام شود و شعار «ما می‌توانیم» را همواره تکرار کرده و به آن ایمان داشته باشیم.

    وی اظهار داشت: باید ارتباط مؤثر و دوجانبه با دنیا داشته باشیم و دانش و فناوری خود را ارتقا دهیم تا محصول ما بهبود کیفیت یافته و با دنیا قابل رقابت باشد.

    کارآفرین برتر سمنان اضافه کرد: باید خودباوری را در وجودمان تقویت کرده و باور و اعتقاد درونی‌مان، خروج از وابستگی باشد که این امر فقط با ارتقای دانش امکان‌پذیر است و باید بازدهی را نیز افزایش دهیم و به دنبال صادرات بیشتر باشیم.

    ابراهیمیان، شناسایی نقاط ضعف را یکی دیگر از راهکارهای مؤثر نامید و گفت: باید علاوه بر اشتغال‌زایی، از خروج ارز هم جلوگیری کنیم و محصولات خوب و باکیفیتی را تحویل مردم دهیم.

    وی خاطرنشان کرد: جهاد کنونی در بخش تولید و جهاد اقتصادی بر دوش کارگران است و همه باید دوشادوش هم کار و تلاش کنیم.

    وی با قدردانی از فعالیت‌های بسیج کارگری استان سمنان، خواستار برگزاری سمینارهای آموزشی و بازدید از کارخانه‌های موفق شد.

    مدیر کارخانه پاریزان صنعت خاطرنشان کرد: بسیج کارگری باید با کارگران بسیجی و متدین به کمک کارفرماها آمده و فرهنگ و اخلاق حرفه‌ای رواج دهند و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی گام بردارند.

    ابراهیمیان از فعالیت پایگاه بسیج شهید یدالله جدیدی در این کارخانه خبر داد و اظهار داشت: شهید جدیدی از هم‌رزمان یکی از مدیران ما بود و با اجازه خانواده بزرگوارش، پایگاه کارخانه را به نام این شهید بزرگوار مزین کردیم که برای ما برکات زیادی داشته و علاوه بر افزایش مساحت کارخانه، تولیدات جدیدی نیز در پی تقویت این روحیه داشتیم و تعداد کارکنان خود را افزایش دادیم و روی مقوله صادرات متمرکز شده و کارهای خوبی انجام دادیم.

    کارآفرین برتر سمنان صحبت خود را با این جمله به پایان رساند که هنگام باران همه به زیر سرپناه می‌روند؛ اما عقاب در بالای ابرها پرواز می‌کند و اگر قرار است کشوری پرقدرت و شکوفا داشته باشیم، باید علم و بهره‌وری خود را افزایش داده و بااقتدار و سربلندی در جهان زندگی کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی