عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد:

باقیمانده حقوق اسفند ماه بازنشستگان فولاد واریز شد

عصر اعتبار- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: با واریز باقیمانده حقوق اسفند ماه، مطالبات سال ۹۴ بازنشستگان فولاد تسویه شد .

باقیمانده حقوق اسفند ماه بازنشستگان فولاد واریز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از نسیم،  مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد اعلام کرد: امروز باقیمانده حقوق اسفند ماه بازنشستگان از محل درآمدهای صندوق به حساب آنها واریز شد که با واریز باقیمانده حقوق اسفند ماه، مطالبات سال 94 بازنشستگان فولاد تسویه شد.

    اکبر نوروزی افزود: با تدبیر دولت و مساعدت مجلس، تامین حقوق مستمری سالجاری از محل مطالبات صندوق از دولت در بودجه 95 ، از ردیف درآمدهای عمومی دولت مصوب و همچنین با ارائه پیشنهادات موثر از طرف دولت در برنامه ششم پیش بینی لازم جهت آینده صندوق و حل کامل مشکلات آن شده است.

    وی، اضافه کرد: با توجه به تصویب بودجه امسال که ناشی ازتوجه ویژه دولت و همدلی نمایندگان با نیت حل مشکلات این قشر پیشکسوت عرصه صنعت و معدن بود آرامش  مطلوبی بر این صندوق حاکم شده است.

    به گفته نوروزی، با استفاده از این شرایط  در نظر است برنامه های مفصلی از طرف وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالجاری جهت  اصلاح در ساختار شرکت های زیر مجموعه این صندوق و ایجاد درآمدی پایدار برای صندوق پیگیری شود.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی