عصر بازار

۳ دلیل افزایش قیمت طلا

عصر اعتبار- هفته گذشته قیمت سکه افزایش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرد و در عین حال بازار جهانی طلا نیز تغییرات جزئی را پشت سرگذاشت که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، کاهش ارزش سهام در آمریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث افزایش قیمت طلا شده است.

۳ دلیل افزایش قیمت طلا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از محمدکشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در هفته گذشته قیمت‌ها پس از یک هفته باثباتی که در بازارهای جهانی داشتیم، با نوسان روبرو شد.

     وی گفت: ‌قیمت هر اونس جهانی طلا که در اوایل هفته حدود 1232 دلار بود، از ظهر روز چهارشنبه روند افزایشی به خود گرفت و به 1255 دلار رسید.

    کشتی آرای با اشاره به افزایش قیمت سکه در هفته اخیر ادامه داد: قیمت سکه اوایل هفته گذشته حدود یک میلیون و 22 هزار تومان بود که با افزیش 10 هزار تومانی به یک میلیون و 32 هزار تومان رسید.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل این افزایش توضیح داد: کاهش ارزش سهام در آمریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث شد که قیمت طلا با افزایش حدود 23 دلاری روبرو شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی