عصر بازار

اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس با قطار رجا ، ارائه تخفیف و تسهیلات تازه

عصر اعتبار- نخستین گروه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۵ در قالب «طرح کرامت» با قطار سیمرغ رجا به مشهد مقدس اعزام شدند

اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس با قطار رجا ، ارائه تخفیف و تسهیلات تازه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از صدا و سیما ، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم ویژه اعزام اولین کاروان بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از برنامه این سازمان برای گسترش خدمات رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد و گفت: در سال جاری 25 هزار نفر ار بازنشستگان به مشهد مقدس و 8000 نفر به عتبات عالیات مشرف می شوند.

    وی افزود: امسال خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی گسترش خواهد یافت سفرهای زیارتی و المپیاد ورزشی و برنامه های فرهنگی بازنشستگان نیز به اجرا در می آید.

    مدیرعامل سامان تأمین اجتماعی بهبود خدمات اصلی و تکالیف قانونی سازمان تأمین اجتماعی در قبال بازنشستگان را نیز از برنامه های اصولی این سازمان برشمرد و گفت:برنامه ریزی های خوبی انجام شده است و امیدواریم با بهبود وضعیت مالی سازمان امکان افزایش حقوق ها و بهبود وضعیت این عزیزان فراهم شود.

    معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس و اجرای طرح کرامت رضوی از برنامه های فرهنگی موفق سازمان تأمین اجتماعی است که الگوی خوبی برای سایر سازمانها بوده است. دکتر منصور اعتصامی اظهار داشت: زیارت حضرت ثامن الحجج در روحیه بازنشستگان عزیز تأثیر بسیار خوبی دارد و امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی و مدیران و کارکنان این سازمان نیز از دعای خیر این عزیزان بهرهمند شوند.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته 25 هزار و 500 نفر از بازنشستگان به این سفر معنوی مشرف شدند، افزود: امیدواریم در سال جاری نیز همین تعداد اعزام شوند و سازمان تأمین اجتماعی مفتخر است که در مدت دو سال، 51 هزار نفر از بازنشستگان عزیز را به این سفر اعزام کند.

    اعتصامی گفت: با تداوم این روند این امید وجود دارد که در سالهای آینده شاهد باشیم که تعداد زیادی از بازنشستگان عزیز به مشهد مقدس اعزام می شوند.


    * دومین قطار گردشگری نیشابور به حرکت درآمد

    شرکت قطارهای رجا به منظور بزرگداشت روز خلیج فارس، تسهیلات و تخفیف هایی برای سفر ریلی به بندرعباس ارائه می‌کند.


    این تسهیلات برای دوره 8  تا 17 اردیبهشت 1395 است.

    ارائه تخفیف کسر کوپه برای انواع واگن‌های غزال، پارسی و پلور شرکت رجا به میزان 30 درصد برای مسافران قطار تهران- بندرعباس، اصفهان-بندرعباس و بالعکس از این تسهیلات است.

    همچنین به همه درخواست‌های بلیت گروهی با حداقل تعداد اعضای 25 مسافر، تخفیف 15 درصدی در بهای بلیت اعمال می‌شود. در این طرح به 3 نفر از افرادی که عکس‌های برتری را با موضوع راه‌آهن و خلیج فارس به اینستاگرام رجا به نشانی @rajarail ارسال کنند، یک عدد بلیت رایگان رفت و برگشت(به استثنای قطار زندگی) در هر مسیر داخلی که مورد درخواست باشد اهدا می‌شود.
    شرکت حمل و نقل ریلی رجا آمادگی دارد برای همکاری با سایر سازمان‌ها و ... نسبت به برنامه‌ریزی موارد مشابه اقدام کند، به همین منظور شماره تلفن 55124307 - 021 آماده پاسخ‌گویی است.
    هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی دفاتر فروش، تسهیلات و تخفیف ها و ... علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir می‌توانند با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستان‌ها) تماس بگیرند.


    * دومین قطار گردشگری نیشابور به حرکت درآمد

    به مناسبت  روز معلم و با همکاری شرکت رجا، 110 دانش آموز و معلم مشهدی با قطار دو طبقه صبا به سفر گردشگری نیشابور رفتند.

    شرکت قطارهای ریلی  رجا اعلام کرد : این سفر گردشگری  امروز شنبه 11 اردیبهشت از ایستگاه راه آهن مشهد مقدس آغاز شد.

    اعضای حاضر در این تور گردشگری، ضمن بازدید از دیدنیهای شهر تاریخی نیشابور و حضور در برنامه های تفریحی شاد ویژه بزرگداشت روز معلم، عصر یکشنبه با همین قطار به مشهد مقدس مراجعت می کنند.

    قطارهای دوطبقه صبا جزو جدیدترین قطارهای مسافری شرکت رجا بوده که هر سالن آن دارای 180 نفر ظرفیت با امکاناتی همچون سیستم های صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و ... است و برای تورهای گردشگری وسیله ای ایده آل برای سفر است.پ

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی