عصر بازار

فانی در مراسم «سپاس معلم»:

گشایش در حوزه معیشتی معلمان با رونق اقتصادی در کشور

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدوارم با رونقی که در عرصه اقتصادی ایجاد خواهد شد؛ بخشی از زحمات معلمان در حوزه معیشتی جبران شود.

گشایش در حوزه معیشتی معلمان با رونق اقتصادی در کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایلنا، علی‌اصغر فانی؛ وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در مراسم «سپاس معلم» که به مناسبت بزرگداشت روز معلم در مدرسه شهدای تقی‌زاده در کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 13 میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور در حال تحصیل هستند و توفیقاتی که جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به دست‌آورده، همگی مدیون تلاش معلمان است و این معلمان هستند که آینده‌سازان ایران اسلامی را تربیت می‌کنند.

    وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان سمنان گفت: در این سفر یک هدیه معنوی به ایشان داده شد و آن کارنامه تحصیلی وی در دوران ابتدایی بود . آقای روحانی که هم اکنون سکان‌دار قوه مجریه است حدود 55 سال پیش دانش‌آموز مدرسه ما بوده است.

    وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این 13 میلیون دانش‌آموزی که در حال تحصیل هستند و قریب به یک میلیون معلمی که فعالیت می‌کنند آینده‌سازان کشور هستند و آموزش و پرورش با دست باکفایت این معلمان آینده کشور را می‌سازند و زیرساخت منابع انسانی را تامین می‌کند و به همین دلیل است که امروز دور هم جمع شدیم که دست با کفایت معلمان را ببوسیم.

    فانی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش در مناطقی از کشور حضور دارد که هیچ نهاد دولتی در آن حضور ندارد گفت: مدارس ما به عنوان کانون‌های تربیتی با حضور معلمان معنا پیدا می‌کند و عوامل متعددی در تعلیم و تربیت از جمله فضا، تجهیزات، برنامه‌های درسی و فناوری‌های نوین موثرند، اما محور اصلی تربیت، معلمان هستند.

    وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به رونق اقتصادی که ایجاد خواهد شد، بتوانند بخشی از زحمات معلمان در حوزه معیشتی را جبران کنند. انشاءالله در حوزه معیشت، منزلت و هویت معلم در آینده شاهد گشایش باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو