عصر بازار

امکان پرداخت قبوض برای دارندگان کارت های شتابی در سایت اینترنتی بانک قوامین فراهم شد

عصر اعتبار- در راستای خدمت رسانی به مشتریان شبکه بانکی ، امکان پرداخت کلیه قبوض از طریق سایت اینترنتی بانک قوامین Ghbi .ir برای دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب میسر شد.

امکان پرداخت قبوض برای دارندگان کارت های شتابی در سایت اینترنتی بانک قوامین فراهم شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کامبیز مطلق معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین با اعلام این خبر گفت : پیش از این تمامی دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب با ورود به سامانه های"جی بی فون" (تلفن بانک) ، دستگاه های خود پرداز (ATM) و دستگاه های پوز می توانستند کلیه قبوض خود را پرداخت کنند و اکنون این امکان فراهم شده تا از طریق سایت اینترنتی بانک قوامین Ghbi .ir   نیز نسبت به پرداخت کلیه قبوض شهری و جرائم راهنمایی و رانندگی خود اقدام کنند.
    وی ادامه داد: دارندگان جی بی کارت های قوامین نیز علاوه بر بهره مندی از این سامانه جدید و سایر سامانه های ذکر شده می توانند ازطریق درگاه های الکترونیکی بانک همچون "جی بی نت" (اینترنت بانک) و "جی بی تل" (همراه بانک) برای پرداخت قبوض خود استفاده کنند.
    معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین با بیان اینکه این سرویس اکنون تنها در تعداد محدودی از بانک ها ارائه می شود ، ابراز امیدواری کرد در آینده با ارائه خدمات بیشتر بتوانیم آسایش و آرامش را برای هم وطنان به ارمغان آوریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی