عصر بازار

اموال داخلی بابک زنجانی یک‌سوم طلب شرکت نفت را پوشش می‌دهد

عصر اعتبار- وکیل متهم نفتی گفت:‌ ادعای وکیل شرکت نفت درباره پوشش یک ششم بدهی نفتی موکلم از اموال داخلی، خلاف واقع است.

اموال داخلی بابک زنجانی یک‌سوم طلب شرکت نفت را پوشش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از واحد مرکزی خبر، رسول کوهپایه زاده افزود:‌ بر اساس رای صادره،‌ کل بدهی‌های بابک زنجانی به شرکت نفت کمتر از 2 میلیارد یورو است.

    وی با بیان اینکه موکلش چیزی حدود 8 هزار میلیارد تومان بدهی نفتی دارد،‌ تصریح کرد:‌ براساس اعلام رسمی معاون دادستان تهران در دادگاه،‌ اموال داخلی موکلم تقریبا 2 هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

    کوهپایه زاده تاکید کرد: موکلم 2 سال پیش برای اموال داخلی خود وکالت بلاعزلی را به شرکت نفت داده و توافق شده است که به محض اعلام ارزش اموال مذکور،‌ این رقم از بدهی‌های موکلم کسر شود.

    وی تصریح کرد: اینکه شرکت نفت این اموال را بفروشد، نفروشد و یا با چه قیمتی به مزایده بگذارد، ارتباطی به موکل بنده ندارد.

    کوهپایه زاده با اشاره به اعتراض زنجانی به قیمت گذاری برخی اموالش،‌ افزود:‌ موکلم عقیده دارد قیمت گذاری برخی اموال وی به قیمت معاملاتی و واقعی روز انجام نشده که نمونه آن ملک ایران زمین است.

    وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی گفت:‌ قیمت ملک ایران زمین 1000میلیارد تومان کمتر از قیمتی که در سند مورخ 92،2،15 بین بابک زنجانی و شرکت نفت ثبت شده ارزیابی شده است.

    کوهپایه زاده افزود:‌ شرکت نفت در دادگاه به همین سند استناد کرده و این سند به قوت خویش باقی است.

    مهدوی، وکیل شرکت نفت پیش از این اعلام کرده بود: اموال داخلی بابک زنجانی اگر در شرایط نامناسب فروخته شود، فقط یک ششم بدهی وی به شرکت نفت را پوشش می‌دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی