عصر بازار

۶ چیزی که در زندگی مدرن باید در کیف پول خود داشته باشید

عصر اعتبار- ۶ چیزی که در زندگی مدرن باید در کیف پول خود داشته باشید

۶ چیزی که در زندگی مدرن باید در کیف پول خود داشته باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، همه ما از خطرات حمل یک کیف پول بزرگ و گذاشتن آن در جیب پشتی آگاه هستیم. در همین راستا، بیزینس‌اینسایدر در خصوص محتویات مورد نیاز در یک کیف پول که ممکن است در طول روز به کار بیاید توضیحاتی داده است. 

    شما احتمالا به یک کارت اعتباری یا عابر بانک احتیاج خواهید داشت. به همراه داشتن یک کاور پلاستیکی نرمال است، ولی نیازی به پوشش چرمی و جاگیر نخواهد بود. یک کارت اعتباری یا عابربانک تمام چیزی است که شما باید در کیف پول خود به همراه داشته باشید.

    دیگر چیزی که یک فرد باید به همراه داشته باشد، کارت شناسایی است. همچنین پول نقد برای خرید یک نوشیدنی، کرایه ماشین و پس‌دادن قرض دوستان ضروری است. از آنجا که ممکن است برخی از دادوستدها هنوز به صورت نقدی انجام گیرد به همراه داشتن مقداری وجه نقد ضرر ندارد.

    اگر شما در شهری بزرگ زندگی می‌کنید داشتن کارت اتوبوس یا مترو (کارت حمل‌ونقل) نیز بسیار مهم خواهد بود. کارت بیمه را هم فراموش نکنید. حادثه خبر نمی‌کند، خوب است که اطلاعات بیمه‌ای خود را همیشه به همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.

    یک کارت ویزیت؛ شاید به همراه داشتنش ضروری نباشد چرا که شما نمی‌دانید که چه وقت به آن نیاز خواهد شد،‌ اما در صورت نیاز به همراه داشتن آن بسیار راحت‌تر از پیدا کردن کاغذ و قلم و نوشتن شماره و ایمیل خود در آن باشید.

    چه چیزی را فراموش کرده‌اید؟ کارت هدیه، کارت تلفن و هر چیز دیگری که ممکن است در روز استفاده شود، آنقدرها هم ضروری نیست.

    وبلاگ مالی دامب‌لیتل‌من در خصوص وسایل موجود در کیف پول هر فرد به قانون 2-2-1 استدلال می‌کند (یک کارت شناسایی، دو حالت پرداخت و دو کارت بیمه). کم‌حجم کردن کیف‌پول باعث آسان‌تر شدن یافتن چیزهای مورد نیاز خواهد شد و زندگی‌تان را ساده‌تر خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی