عصر بازار

سخنگوی دولت:

منتظر ابلاغ بودجه برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از اول فروردین هستیم

عصر اعتبار- محمدباقر نوخبت اعلام کرد افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از ابتدای امسال حتمی است و این افزایش با ابلاغ بودجه، از ابتدای فروردین ۹۵ اعمال خواهد شد.

منتظر ابلاغ بودجه برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از اول فروردین هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، با پرداخت اولین حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت در سال 95 برخی از مخاطبان با سرویس مشکلات مردم تماس گرفتند و گفتند افزایش حقوقی که دولت قول اعمال آن را داده بود، صورت نگرفته است.

    این موضوع در نشست خبری امروز محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با او در میان گذاشته شد.
    نوبخت درباره افزایش حقوق کارمندان دولت گفت: بر اساس نرخ 12 درصد از اول فروردین ماه اجرایی می شود. ما منتظر ابلاغ بودجه هستیم. این بخش در اختیار دولت است و در ضوابط اجرایی، ما مقدماتش را پرداخت کردیم. ماه ابتدا به صندوق می رود. برای بازنشستگان نیز که زیر 1 میلیون تومان هستند، از کف 20 درصد شروع کردیم. برای سایر کارکنان شاغل که تبعیض وجود دارد، در شرایط اجرایی بودجه، این تبعیض را برمی داریم و همه کارکنان دولت از بند 10 ماده 68 استفاده خواهند کرد. امیدواریم هر چه سریعتر بودجه ابلاغ شود.
    سخنگوی دولت درباره این سئوال سرویس مشکلات مردم که چرا افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان اعمال نشد، توضیح داد: ما این افزایش را اعمال خواهیم کرد. منتظر ابلاغ بودجه هستیم. آنچه داریم انجام می دهیم ادامه 12 ماه سال 94 است. الان این کار وجود دارد که به محض ابلاغ بودجه، این افزایش را از اول فروردین اعمال می کنیم. برای بازنشستگان از 1 و نیم میلیون تومان به پایین بر طبق ضریب های تعیین شده حقوق را اضافه می کنیم. افزایش ضریب به صورت پله کانی است. طوری است که برای کف حقوق 1 میلیون و 50 هزار تومان برای بازنشستگان لشکری در نظر گرفته شده است و برای کشوری ها نیز زمینه را برای افزایش پرداخت حقوق فراهم خواهیم کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی