عصر بازار

پاسداشت روز معلم در بانک ملی ایران

عصر اعتبار- همزمان با هفته معلم و به منظور قدردانی از مقام والای معلمان، طی مراسمی با حضور سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره و محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ، تعدادی از اساتید و مدرسان این بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

پاسداشت روز معلم در بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مدرسان بانک ملی ایران در محل اداره کل آموزش برگزار شد ،فاطمی اردکانی با اشاره به پیشینه پرافتخار بانک ملی ایران گفت: با کمک شما اساتید و مدرسان باید جایگاه بانک ملی ایران را در اقتصاد و بازار ایران حفظ کرده و مانند گذشته در فعالیت‌های بانکی پیشرو باشیم.
    وی افزود : مدیریت عملکرد، یکی از نظام‌های ارزشی در جهت بالا بردن بهره‌وری در هر سازمانی است. آموزش باید مستمر بوده و همواره بین سازمان و کارکنان آن ارتباط موثر وجود داشته باشد.
    دکتر قلی‌پور استاد دانشگاه تهران سخنران دیگر مراسم در منزلت شأن معلم ابراز داشت: از دیرباز آموزش جزو پنج نهاد اولیه در جوامع بوده است و این امر نیازمندی هر جامعه‌ای را به آموزش نشان می‌دهد و در واقع با آموزش است که می‌توان نیازهای جوامع بشری را تامین کرد.
    دکتر خاکی مدرس مدیریت و استاد دانشگاه نیز در این مراسم، با بیان اینکه در حوزه آموزش انسجام و استواری بانک ملی ایران بسیار شاخص است، گفت: بانک ملی ایران باید این ارزش را قدر دانسته و در جهت حفظ آن در آینده بکوشد.
    مهرداد کامکار صالحی رییس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در ابتدای مراسم با اشاره به جایگاه والای معلمان به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال گذشته پرداخت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی