عصر بازار

بانک شهر تامین کننده مالی احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

عصر اعتبار- معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک، از طرح‌های عمرانی و زیر ساختی در سطح شهرها گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از پروژه‌های استراتژیک شهر تهران محسوب می‌شود و از این‌رو، بانک شهر از مرحله تامین مالی برای احداث این پروژه تا شروع عملیات اجرایی و مرحله بهره برداری آن، حضور موثر داشته است.

بانک شهر تامین کننده مالی احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مرتضی خامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به این‌که تامین زیرساخت‌های نمایشگاه کتاب در حال حاضر بر عهده شهرداری تهران و بانک شهر به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران عمده مجموعه شهر آفتاب بوده است، امسال این بانک به عنوان بانک عامل در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای نخستین بار در این مجموعه برگزار می‌شود، معرفی شد.

    معاون اعتبارات بانک شهر، تصریح کرد: از آغاز عملیات اجرایی این پروژه گسترده، بانک شهر که در کنار سایر پروژه‌های عمرانی کلانشهرها حضور داشته، در تامین مالی این پروژه نیز مشارکت و تا مرحله بهره‌برداری، بخش عمده‌ای از هزینه‌های ساخت آن را تامین کرده است.
    وی با اشاره به دلایل حمایت از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، افزود: بانک شهر همواره حمایت از پروژه‌های عمرانی و استراتژیک شهرداری کلانشهرها از جمله پروژه‌های بزرگی مانند بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه طبقاتی صدر، تونل نیایش، خطوط 3،6 و 7 مترو، ایستگاه فرودگاه مهرآباد و شهر آفتاب را بر عهده داشته است و از این رو با سرمایه‌گذاری در احداث این مجموعه عظیم، تلاش داشته تا بتواند فضایی مناسب را متناسب با شرایط داخلی و بین‌المللی فراهم کند تا علاقه‌مندان برای خرید کتاب، در ازدحام پایتخت دچار مشکل نشوند و به آسانی از این رویداد مهم بازدید کنند. 
    به گفته خامی، بانک شهر در آینده نیز با برگزاری سایر نمایشگاه‌ها، در این مجموعه همکاری خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو