عصر بازار

بانک پارسیان پشتیبان تلاشگران عرصه های تولید و نوآوری برای رشد اقتصادی کشور

عصر اعتبار- دکترپرویزیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران در خصوص نظام بانکى کشور،گفت: باید با هم افزایی و همکاری، از منابع مالی مردم در بانک ها استفاده کرده و با تقویت سرمایه انسانی و نیروهای شعب بانک ها، براى پیشرفت کشور و تولید گام برداشته و مشکلات تولید و صادرات و خدمات و بازرگانی را با حمایت های مالی مناسب بانک ها کاهش دهیم.

بانک پارسیان پشتیبان تلاشگران عرصه های تولید و نوآوری برای رشد اقتصادی کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  روز پنج شنبه 9 اردیبهشت 95، دکترکورش پرویزیان به اتفاق هیات همراه از شعب بانک پارسیان در استان البرز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به عرضه خدمات، وصول مطالبات، اجرای نرم افزارهای بانکی طراحی شده توسط متخصصان داخلی در این شعب، مشتری مداری کارکنان و جلب رضایت مشتریان قرار گرفت.
    دکترپرویزیان در دیدار با جمعی از مشتریان بانک، ضمن تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بانک پارسیان، گفت: همکاران بانک پارسیان با بهبود بهره وری و کارایی شعب در گوشه و کنار کشور، در جهت جلب رضایت مشتریان، پیگیری مسائل فعالان اقتصادی و اجرای اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری انجام داده اند.
    اقتصاد مقاومتی، رشد بهره وری نیروی کار و حمایت از تولید است
    وی افزود: اقتصاد مقاومتى با «اقدام و عمل» امکان پذیر بوده و برای یکایک بندهاى سیاست هاى اقتصاد مقاومتى باید به‌طور واقعى  و برنامه ای اجرایی شود. باید برنامه‌ریزى کرده و قدم‌ به ‌قدم برنامه را دنبال کنیم و توجه داشته باشیم که نقش کار و حضور نیروی انسانی و همکاران بانک در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتى مرتبط با مسائل این بانک، بسیار موثر است.
    پرویزیان با تاکید بر اصلاح روش ها و فرآیندها و نیز توجه به نکات فنی،گفت: امنیت شبکه بانکی و توجه به منافع و حقوق مردم از مهم ترین رویکردهای این بانک در سال جاری است و طراحی و پیاده سازی نرم افزار لوتوس نیز در همین راستاست.
    مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: براین اساس لازم است که همکاری با دانشگاه ها و موسسات دانش بنیان را افزایش دهیم تا با  تکیه بر توان ملی ، مایه سرافرازی ملت ایران باشیم .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو