عصر بازار

رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با تسنیم:

کسانی که رایگان کار کنند حمایت استخدامی می‌شوند

عصر اعتبار- رئیس جمعیت هلال احمر از حمایت بیشتر کسانی که به صورت رایگان و داوطلبانه در این جمعیت فعالیت می‌کنند، خبر داد و گفت: در تمام دنیا افرادی را برای استخدام در نهادهای مختلف پذیرش می‌کنند که در گذشته کار داوطلبانه و بدون چشمداشت انجام داده باشند.

کسانی که رایگان کار کنند حمایت استخدامی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، فعالیت عمده در نهاد به مانند جمعیت هلال احمر داوطلبانه و به صورت رایگان است و این موضوعی است که به گفته وحید رحمتی یکی از مسؤلان این جمعیت هنوز مردم پس از 94 سال از گذشت قدمت فعالیت‌های هلال احمر در جریان این موضوع نیستند.

    در این رابطه سید امیر محسن ضیایی - رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به پرسش تسنیم درباره چالش‌ فعالیت‌های داوطلبان هلال احمر که به صورت رایگان فعالیت می‌کنند و علی الخصوص امدادگران و نجاتگران این جمعیت با وجود صرف زمان و حتی جانشان برای خدمت به مردم پس از گذر زمان دچار بی‌انگیزگی می‌شوند، درباره حمایت از داوطلبان هلال احمر عنوان کرد: به واقع یکی از مشکلات کارهای داوطلبانه بی انگیزیگی در بین افراد است بنابراین باید با برنامه‌های آینده‌گر با حفظ جایگاه فعالیت‌های داوطلبی؛ در ایجاد انگیزش اینگونه افراد تلاش بیشتری کنیم.

    رئیس جمعیت هلال احمر با تشریح اهمیت کار داوطلبانه عنوان کرد: در تمام دنیا افرادی را برای استخدام در نهادهای مختلف پذیرش می‌کنند که در گذشته کار داوطلبانه و بدون چشمداشت انجام داده باشند و کار دواطلبانه و رایگان یکی از مهمترین مولفه‌های رزومه موفق در کشورهای دیگر است.

    ضیایی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنابراین طی جلسه ای که در جمعیت هلال احمر داشتیم مصوبه ای را برای حمایت بیشتر اجتماعی و فرهنگی از جمله در زمینه اشتغال داوطلبان هلال احمر در نهادهای مختلف کشور مصوب شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی