عصر بازار

مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی کشور خبر داد؛

ارائه تسهیلات کم‌بهره به هنرمندان و صنعتگران + جزئیات

عصر اعتبار- مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی کشور از ارائه تسهیلات کم بهره به هنرمندان و صنعتگران در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران خبر داد.

ارائه تسهیلات کم‌بهره به هنرمندان و صنعتگران + جزئیات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از تسنیم، پویا محمودیان - مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی کشور با اشاره بر برگزاری نمایشگاه سالانه صنایع دستی به مناسبت هفته صنایع دستی برپا می‌شود، اظهار  داشت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد امسال این نمایشگاه به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و به جهت رعایت رفاه حال هنرمندان شرکت کننده در این رویداد مهم، از 5 تا 10 خرداد ماه برگزار می‌شود.

    وی افزود: ثبت نام از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور برای حضور در بیست وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران ادامه دارد و هنرمندان علاقمند به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند برای شرکت دراین نمایشگاه اقدام به ثبت نام کنند.

    محمودیان ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان در این دوره به صورت الکترونیکی از اوایل ماه جاری آغاز شده است که با استقبال بسیار چشمگیر صنعتگران  و هنرمندان کشورمان همچنان ادامه دارد.

    وی اضافه کرد: طی توافق به عمل آمده میان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و صندوق کارآفرینی امید مقرر شد تا تسهیلات کم بهره تا سقف 5 میلیون تومان با شرایط ویژه دراختیار هنرمندان و صنعتگران این حوزه قرار گیرد تا این افراد با سهولت و طیب‌خاطر بیشتری در نمایشگاه امسال حاضر شوند.

    محمودیان از حضور پررنگ تعاونی‌ها در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: تعاونی‌های مختلف فعال در زمینه صنایع دستی در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت، همچنین زمینه لازم برای حضور مجموعه های صنایع دستی مرتبط به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز مهیا شده است.

    به گزارش معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در نمایشگاه هفته صنایع دستی در ایام مختلف از طرح‌ها و نوآوری‌های صورت گرفته در این حوزه رونمایی به عمل می‌آید و حاصل تلاش‌های فعالان این عرصه از نزدیک در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

    گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران از 5 تا 10 خرداد ماه امسال با حضور هنرمندان و صنعتگران کشورمان به مدت 6 روز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با ساعات بازدید طولانی تر پذیرای شهروندان و علاقمندان پایتخت است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی