عصر بازار

حمایت بانک کشاورزی از برگزاری دهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران

عصر اعتبار- دهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران به همت انجمن اقتصاد کشاورزی ایران ودانشگاه شهید باهنر کرمان و با حمایت بانک کشاورزی طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در کرمان برگزار خواهد شد.

حمایت بانک کشاورزی از برگزاری دهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این کنفرانس تخصصی با هدف تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری و بررسی راهکارهای تحقق شعار « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حوزه اقتصاد کشاورزی با حضور جمعی از محققان، استادان ، کارشناسان، مسئولان و دست اندرکاران برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است از بین قریب  به 400 مقاله علمی و تخصصی که به دبیرخانه این کنفرانس ارائه شده ،  35 مقاله به صورت شفاهی و 161 مقاله به­صورت پوستر پذیرفته  شده است.

    این گزارش می افزاید محورهای  دهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران  شامل ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌کشاورزی و صنایع وابسته و راه‌های تأمین مالی کشاورزی ،  اقتصاد آب ( بازار، آب مجازی، حسابداری آب ، نرخ‌گذاری آب کشاورزی) ، بهره وری و کسب و کار در بخش کشاورزی: چالش ها و راهبردها ، سیاست‌های راهبردی توسعه کشاورزی ، صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست ، مزیت های نسبی، سیاست های تجاری و توسعه تجارت محصولات کشاورزی، توانمند سازی تشکل‌ها در بخش کشاورزی و توسعه زنجیره تأمین و ارزش ، ریسک، بیمه کشاورزی و مدیریت جامع ریسک در کشاورزی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی، توسعه روستایی و اقتصاد کشاورزی ، تغییر اقلیم، مهاجرت و توسعه روستایی ، خدمات کشاورزی و توسعه کشاورزی ، تحلیل فضایی توسعه کشاورزی ، اقتصاد نوآوری و دانش بنیان در کشاورزی ، کشاورزی پساتحریم و کشت فراسرزمینی، اقتصاد کشاورزی و سیاست‌های کلان اقتصادی و  تقاضا برای مواد غذایی، امنیت غذایی و توسعه کشاورزی هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی