عصر بازار

سفر وزیر کشاورزی هلند به تهران برای توسعه همکاری‌ها

عصر اعتبار- وزیر جهاد کشاورزی با وزیر اقتصاد،انرژی و کشاورزی هلند امروز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران دیدار می کند.

سفر وزیر کشاورزی هلند به تهران برای توسعه همکاری‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،در دیدار محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایران با هنک کامپ وزیر اقتصاد،انرژی و کشاورزی هلند و هیات اقتصادی همراه، درباره راه های توسعه همکاری ها و توافقات دو کشور در نشست های پیشین بحث و تبادل نظر می شود.

    همراهی بخش خصوصی فعال در زمینه های مختلف کشاورزی و توجه ویژه به انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری های مشترک ایران و هلند در اجرای طرح های کشاورزی از جمله مهمترین موضوعات نشست وزرای کشاورزی دو کشور است.

    یادآور می شود، پیش از این در سفر آذرماه سال گذشته وزیر اقتصاد،انرژی و کشاورزی هلند به تهران، تفاهم نامه همکاری‌های کشاورزی ایران و هلند توسط محمود حجتی و هنک کامپ وزرای کشاورزی دو کشور امضا و فروم اقتصادی ایران و هلند نیز با حضور نمایندگان بخش خصوصی دو کشور برگزار شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی