عصر بازار

مهندسی درست تجهیز و تخصیص منابع در راستای اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی اظهار کرد: امیدواریم در سال ۹۵ که به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده است، بتوانیم به عنوان یک بنگاه اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری وظیفه خود را به سرانجام برسانیم.

مهندسی درست تجهیز و تخصیص منابع در راستای اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع‌زاده که به مناسبت آغاز هفتمین سال فعالیت بانک دی سخنرانی می‎کرد، گفت: خدا را شاکریم که به همت همکاران توانستیم روند موفقیت‌های بانک طی سال‌های اخیر را در سال گذشته تداوم دهیم و به اهداف خوبی دست پیدا کنیم.

    وی رونمایی از چهار رویداد مهم در سالروز تاسیس بانک دی را گامی بزرگ در جهت عملی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید کرد: موفقیت‌های حاصل شده نتیجه تلاش تمامی همکاران خوبم در بانک است و به پاس تمام افتخارآفرینی‌هایی که آنها در سال 94 انجام دادند، صمیمانه سپاسگزارم.

    مدیرعامل بانک دی با بیان راهکارهایی برای عملی کردن شعار سال اظهار کرد: وظیفه ما این است که با جامه عمل پوشاندن به تدبیر اقتصاد مقاومتی اقداماتی عملی در همه حوزه ها طراحی و به مرحله اجرا درآوریم.

    شفیع‌زاده مهندسی درست تجهیز و تخصیص منابع را از جمله اقداماتی دانست که در این زمینه باید انجام شود و گفت: از جمله برنامه‌هایی که امسال در بانک دی در زمره فعالیت‌های اصلی قرار گرفته است، کاهش قیمت تمام شده پول خواهد بود.

    وی با بیان اینکه رقابت ناسالم در عرصه بانکداری کشور باید اصلاح شده و به وضعیتی تبدیل شود که بتوانیم برای بنگاه‌ها شرایط مناسبی فراهم آوریم، خاطرنشان کرد: رقابت اصلی در نظام بانکی باید رقابت در خدمت به مشتری باشد و موثرترین، با ارزش‌ترین و ارزان‌ترین خدمت، احترام به مشتری است.

    به گفته وی احترام به مشتری ادبیات و گفتمانی است که در راستای اقتصاد مقاومتی خود را نشان می‌دهد و باید انجام پذیرد. امیدوارم با همت همه همکاران این توفیق روزافزون را داشته باشیم که با اخلاق حرفه‌ای در جهت رشد و اعتلای بانک دی موثر باشیم.

    شفیع‌زاده با اشاره به رونمایی از دو اتفاق مهم در بانک دی در سالروز تاسیس آن تصریح کرد: امروز هم به همت همکاران معاونت فناوری اطلاعات رونمایی از "همبانک دی" و "بانکداری هوشمند" به مرحله بهره برداری رسید که با لطف الهی در خدمت مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

    وی تاکید کرد: به جرأت ادعا می‌کنم بانک دی طی ماه‌های آتی جزو برترین‌ها در عرصه بانکداری الکترونیک خواهد شد. اقدامات و برنامه‌هایی که بانک دی در عرصه بانکداری الکترونیک دارد شامل پیاده‌سازی 26 نرم افزار است که نتیجه آن برتری جایگاه بانک در بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری است.

    مدیرعامل بانک دی همچنین با تقدیر از مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان و دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال که در مراسم تاسیس سالروز بانک دی و رونمایی از پیراهن تیم ملی والیبال حضور داشتند، اظهار کرد: سال جاری را حامی جامعه ورزش کشور هستیم و آرزوی سربلندی برای جامعه ورزش داریم. حمایت از ورزش جزو مسئولیت‌های اجتماعی بانک دی است که در سالیان پیشین نیز سابقه داشته است.

    وی افزود: حمایت از تیم ملی والیبال از دیگر اقداماتی است که با بهره برداری مناسب از آن هم می‌توان به توسعه ورزش و نشاط در جامعه کمک کرد و هم به ارتقاء جایگاه ذهنی بانک پرداخت.

    تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و فدراسیون والیبال با حضور مدیرعامل بانک دی، رییس فدراسیون والیبال، رییس هیات مدیره بانک دی و معاون وزیر ورزش و جوانان در سالروز تاسیس بانک دی امضا شد که بر اساس آن حمایت از تیم‌های ملی والیبال در تمامی رده‌های سنی در مسابقات بر عهده بانک دی خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو