عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

متناسب باظرفیت صنوف مختلف بسته های اعتباری حمایتی به اجرا گذاشته شده است

عصر اعتبار- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: در راستای حمایت از فعالیت واحدهای تولیدی و خدماتی و به تناسب ظرفیت های موجود در صنوف گوناگون اقدام به تدوین و اجرای بسته های اعتباری ویژه شده است.

متناسب باظرفیت صنوف مختلف بسته های اعتباری حمایتی به اجرا گذاشته شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی در دیدار با کارکنان و بازدید از شعب این بانک در استان کرمان که همزمان با سفر هیات دولت تدبیر و امید به آن استان صورت پذیرفت، افزود: برای به حرکت درآوردن و شتاب بخشی به روند فعالیت های اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی و همراستا با سیاست های دولت تدبیر و امید مبادرت به طراحی بسته های اعتباری برای حمایت از فعالین اقتصادی شده است.
    وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هر صنف و فعالیت اقتصادی از شاخص ها ی خاصی برخوردار است، کارشناسان این بانک ضمن احصای استانداردها و معیارهای فعالیت صنوف و به اقتضای شرایط بسته های حمایتی تدوین نموده است که ضمن هماهنگی و بتدریج رونمایی می شود.
    بگفته  لـله گانی بسته های اعتباری یاد شده با رویکرد حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی تهیه و به اجرا گذاشته می شود و فعالان اقتصادی هر بخش می توانند متناسب با نوع، ماهیت و حجم فعالیت مجموعه متبوعشان از تسهیلات بانک استفاده کنند تا از این طریق زمینه برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت های تولیدی و خدماتی بیش از پیش ایجاد شود.
    این مقام مسئول ادامه داد: بسته اعتباری ویژه ناشران طراحی و روانه بازار شده که بانک، تأمین منابع مالی مورد نیاز ناشران برای انتشار محصولات فرهنگی در بخش های مختلف همچون: تامین سرمایه درگردش به منظور تألیف،  کاغذ، مقوا و اعطای تسهیلات برای خرید ماشین آلات چاپ را در بسته اعتباری جدید لحاظ کرده است.
    مدیر عامل بانک صادرات همچنین با تاکید بر ظرفیت های استان کرمان خواستار  تعامل مدیران بانک با مسئولان اجرایی و دست اندرکاران اقتصادی این استان برای رفع موانع و چالش های فرارو شد.
    شایان ذکر است همزمان با حضور مدیر عامل بانک صادرات و در راستای برداشته شدن گام های عملی برای حمایت از تولیدگران و فعالین بخش اقتصادی باجه ترویجگران برای آموزش و نهادینه سازی فرهنگ کاربرد خدمات نوین بانک و همچنین واحد مشاوره مالی و حمایت از تولید برای تبیین خدمات متنوع بانکی و ارایه مشاوره به دست اندرکاران واحدهای اقتصادی  در کرمان  افتتاح شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی