عصر بازار

پژمانفر

بانک شهر به بهترین شکل ممکن مسئولیت عاملیت نمایشگاه کتاب را ایفا کرد

عصر اعتبار- نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر رضایتمندی مردم از خدمات دهی بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: بانک شهر توانست به بهترین نحو ممکن مسئولیت عاملیت این نمایشگاه را ایفا کند.

بانک شهر به بهترین شکل ممکن مسئولیت عاملیت نمایشگاه کتاب را ایفا کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که احداث مکان جدید نمایشگاهی در شهر تهران از سوی شهرداری اقدامی ارزنده بوده است، افزود: شهرداری توانست با وجود کمبود زمان، بهترین خدمات را به شهروندان در نمایشگاه کتاب ارایه کند.
    نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر این‌که استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نتیجه ارایه خدمات بدون نقص شهرداری و شورای شهر به شهروندان است، تصریح کرد: سرعت و دقت نظر بانک شهر به اذعان مردم در ارایه خدمات نوین بانکی بی نظیر بوده است.
    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: ارایه خدمات نوین بانکی از سوی بانک شهر به شهروندان و همچنین غرفه داران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب، از سوی بانک شهر، رضایتمندی بالایی را ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی