عصر بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تامین سرمایه نوین برای سال ۱۳۹۴ برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تامین سرمایه نوین با حضور نمایندگان سهامداران اصلی شرکت در محل جدید شرکت تامین سرمایه نوین برگزار و طی آن صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۴ به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تامین سرمایه نوین برای سال ۱۳۹۴ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین برگزار شد، دکتر ولی نادی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین با اشاره به رویدادهای مالی و غیرمالی اثرگذار بر بازار سرمایه در سال 1394و گذر از یکی از سخت‌ترین سال‌های اقتصاد ایران، گفت: تامین سرمایه نوین به مدد تدابیر، سخت‌کوشی و زحمات هیات مدیره، مدیران اجرایی، کارشناسان و کارکنان خود و نیز حمایت‌های سهامداران علی‌الخصوص خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین، توانست به موفقیت‌های درخور تحسینی دست یابد.
    وی با تشریح عملکرد متمایز شرکت تامین سرمایه نوین در سال 94 به دستاوردهای کلیدی این شرکت از جمله انتشار اولین اوراق سفارش ساخت (صکوک استصناع) برای شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی، انتشار بزرگترین صکوک اجاره تاریخ بازار سرمایه کشور برای شرکت مخابرات ایران، مشاور دولت جمهوری اسلامی ایران برای انتشار (عرضه) نخستین صکوک اجاره دولتی و رشد قابل توجه منابع تحت مدیریت و توسعه شبکه ارتباطی مشتریان شرکت تامین سرمایه نوین اشاره نمود.
    دکتر نادی در ادامه اظهار داشت: تحقق این موارد جز با تعهد، تدبیر و دلسوزی‌های حرفه‌ای و اخلاقی ستودنی اعضای خانواده بزرگ تامین سرمایه نوین و با شعار "با هم برای هم" امکان پذیر نبود.
    در ادامه گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت و در نهایت صورت‌های مالی سال 1394 مورد تصویب قرار گرفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی