عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بیست و هفتمین سفر کاروان تدبیر و امید خبر داد

تشکیل کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی در بانک

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، هم زمان با بیست و هفتمین سفر کاروان تدبیر و امید از مدیریت و شعب استان کرمان بازدید کرد.

تشکیل کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی در بانک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار » به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع به مصارف، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف سفر یک روزه مدیرعامل به استان کرمان می باشد.
    بازدید از شعب و ساختمان سرپرستی استان کرمان، دیدار با مسئولین استان و همچنین شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری و جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد، از محور های این سفر استانی به شمار می آید.
    سیامک دولتی در دیدار با کارکنان و بازدید از شعب این بانک در استان کرمان که همزمان با بیست و هفتمین سفر هیات دولت تدبیر و امید به آن استان صورت گرفت، از تشکیل کمیته راهبردی اقتصاد مقاومتی در بانک خبر داد و گفت: این کمیته در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهتمام ویژه به محورهای مقاوم سازی اقتصاد کشور تشکیل شده است.
    وی افزود: کاهش هزینه ها، افزایش سهم بازار بانک، کمک به تامین خرد مالی بنگاه های تولیدی جهت اشتغالزایی و همچنین حمایت از اقشار نیازمند و مددجویان جامعه در اولویت برنامه‌های کاری امسال بانک قرار دارد.
    دولتی تصریح کرد: طرح های تسهیلاتی و بسته های اعتباری بانک قرض الحسنه مهرایران با تامین نیازهای خرد مالی کسب و کارهای کوچک می تواند نقش بسزایی در راستای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و تسریع در روند فعالیت های اقتصادی کشور داشته باشد.
    وی ادامه داد: افراد به عنوان سرمایه های کار و نیروی انسانی، نقش بسزایی در رونق بنگاه های تولیدی و خدماتی دارند و طرح های حمایتی این بانک به تقویت و ارتقای بهره وری کارکنان کمک می نماید.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با تاکید بر روابط خلاق میان مشتریان و مجموعه خدمات با کیفیت بانک بیان داشت: کارکنان صف و ستاد بانک باید با اهتمام بر اصول مشتری مداری سهم بیشتری از بازار منابع قرض الحسنه را جذب نمایند.
    همچنین در این سفر یک روزه، دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در جلسه روسای شعب استان کرمان که با حضورکلیه روسای صف و ستاد در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد از زحمات شعب برتر در دستیابی به اهداف بانک در سال 94 تقدیر کرد.
    شایان ذکر است، توکلی مدیر امور شعب استان ها و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان کرمان، سیامک دولتی مدیرعامل را همراهی نمودند.
    بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارائه خدمات بهتر و ترویج سنت الهی قرض الحسنه با 15 شعبه فعال در شهرستان های مختلف استان کرمان در حال خدمت گزاری به تمامی هموطنان می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی