عصر بازار

مدیرعامل بانک پارسیان در بازدید از شعب کرمان اعلام کرد :

حمایت بانک پارسیان از ایده های نو و خلاق در راستای کمک به صنعت و اقتصاد کشور

عصر اعتبار- دکتر پرویزیان همزمان با سفر استانی رییس جمهور به استان کرمان، به منظورارزیابی عملکرد و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، از شعب بانک پارسیان در استان کرمان بازدید کرد.

حمایت بانک پارسیان از ایده های نو و خلاق در راستای کمک به صنعت و اقتصاد کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان به عنوان ارزشمند ترین سرمایه بانک،  با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه برای کمک به بخش‌های تولیدی و اقتصادی مولد در کشور گفت: تامین نیازهای مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط می تواند نقش بسزایی در تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و رونق بنگاه های تولیدی و خدماتی داشته باشد.
    دکتر پرویزیان همچنین حمایت از ایده‏ های نو و شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر سیاست های بانک پارسیان برشمرد و افزود : راهبرد بانک پارسیان علاوه بر حمایت از تولید، اعتبار دهی به شرکت های دانش بنیان و حمایت از ایده های نو و خلاق برای کمک به صنعت و اقتصاد کشور است و  بهره گیری از فناوری‏ های نوین بانکی دانش پایه می تواند نقش مهمی در افزایش بهره‌وری بانک ایفا کند و بر مقاوم سازی و توانمند سازی بانک نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.
    مدیرعامل بانک پارسیان همچنین در نشستی که به منظور توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان کرمان که با حضور ریاست محترم جمهوری  و اعضای هیات دولت برگزار شد، شرکت کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی