عصر بازار

نعمت زاده:

ایران بزرگترین اقتصاد جهانی خارج از WTO است

عصر اعتبار- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین اقتصادی جهانی خارج از سازمان جهانی تجارت (WTO) است و این در حالی است که ایران اولین درخواست کننده پیوستن به WTO بوده که به دلایل سیاسی این پیوستن رد شده است.

ایران بزرگترین اقتصاد جهانی خارج از WTO است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در نخستین همایش بین المللی مدیریت صنعتی گفت: اگر پایه مدیران ما صنعتی شود می توانند به مسائل فنی و مدیریتی اشراف داشته باشند.

    نعمت زاده افزود: صنعت پیچیده ترین بخش مدیریت را می طلبد؛ زیرا با منابع مالی و انسانی و علمی سر و کار دارد. همچنین مدیر صنعتی باید به مسائل بازرگانی اشراف کامل داشته باشد.

    وی اظهار داشت: مدیر صنعتی باید به کیفیت کالای تولیدی، مشتری محوری و محیط زیست حساس و خلاق و نوآور باشد.

    به گفته وی، مدیریت یعنی اینکه از منابع مالی، نیروی انسانی و طبیعی بدرستی بهره برداری کنیم.

    به گفته وزیر صنعت، ایران همزمان با کره جنوبی زمینه های صنعتی را آغاز کرد در حالی که حداقل دستمزد در کره از ما کمتر بود؛ اکنون باید دید این کشور به لحاظ صنعتی به کجا رسیده است و ما در چه شرایطی قرار داریم.

    به گفته نعمت زاده، مدیران رشته های صنعتی باید دوره های کارآفرینی را طی کنند.

    وی با یادآوری تجربه های سال های آغازین انقلاب گفت: ن زمان در صنعت پتروشیمی 90 هزار دیپلمه را استخدام کردیم اما با یک دوره سه ماهه توانستیم آنان را به تکنسین های ماهر تبدیل کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی