عصر بازار

صبح امروز انجام شد؛

سفرهیئت تجاری ۱۷ نفره کشور هند به استان البرز

عصر اعتبار- رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیئت ۱۷ نفره تجاری و بازرگانی کشور هند به این استان خبر داد.

سفرهیئت تجاری ۱۷ نفره کشور هند به استان البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رحیم بنامولایی  اظهار کرد: این هیئت تجاری بازرگانی صبح امروز یکشنبه در بدو ورود به استان البرز از  دو مجتمع بزرگ تولیدی دیدن کرد.

    وی افزود: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان هندی و استان البرز، انعقاد تفاهم نامه بین دو طرف و بازدید از واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های این هیات خارجی است.

    بنا مولایی تصریح کرد: هیات تجاری و بازرگانی هند متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تولید انواع کیف و چمدان، لجستیک، تجهیزات و محصولات کشاورزی، انواع ساعت، لوازم آشپزخانه، صنایع نساجی، دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.

    وی تاکید کرد: تاکنون هیئت های اوکراین، بوسنی، ایتالیا، فرانسه ، کرواسی، استونی، لهستان، پرتغال و تایوان به این استان سفر کرده اند.

    استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است که بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی