عصر بازار

توسط شعبه تبریز صورت پذیرفت؛

تقدیر از نمایندگان برتر بیمه "ما" در استان آذربایجان شرقی

عصر اعتبار- نمایندگان برتر شعبه تبریز با هدف ارتقای هم افزایی، افزایش انگیزه و بهره وری شبکه فروش مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از نمایندگان برتر بیمه "ما" در استان آذربایجان شرقی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همایش تقدیر از نمایندگان برتر سال 1394 شعبه تبریز با حضور امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، سید علیرضا میر عابدینی مدیر امور نمایندگان، آقای اسحاق زاده معاون مالی و اداری بانک ملت آذربایجان شرقی، آرش کامیاب رئیس شعبه تبریز و کلیه نمایندگان استان برگزار گردید.
    بر اساس این گزارش، معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" در خصوص جایگاه شرکت در بازار رقابت، نگرش نوین بازاریابی،  مشتری مداری و دانش محوری در فعالیت‌های شبکه فروش در این همایش به سخنرانی پرداخت.

    وی ضمن اشاره به آنکه نمایندگان خط مقدم فروش هستند گفت: شبکه فروش تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اند و امید است در سال جدید گام‌های موثرتری در راستای فروش بهتر برداشته شود و از فضا و شرایط ایجاد شده در برندینگ استفاده بهینه نمایند. یکی از نکات مهمی که شبکه فروش بهتر است به آن توجه کنند شناسایی مشتریان و پیگیری اتفاقات اجتماعی بزرگ است.

    معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" در ادامه اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اصول مورد تاکید شرکت، مشتری مداری است و همان طور که می‌دانید یکی از راه‌های مشتری مداری  ایجاد محیطی صمیمی و ارائه اطلاعات شفاف و مناسب و دقیق است که در نهایت باعث حفظ  و وفاداری مشتری خواهد شد.

    وی در پایان ضمن تاکید بر تعامل هر چه مناسب تر، از حمایت های بی دریغ بانک ملت استان تشکر و تقدیر کرد.


    همچنین در بخش دیگری از این مراسم معاون مالی و اداری بانک ملت آذربایجان شرقی ضمن تبریک به نمایندگان، هدف از تاسیس بیمه "ما" را با توجه به پتانسیل بالای بانک ملت، عرضه خدمات خوب به مشتریان در یک سوپر مارکت مالی بیان کرد.

    وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی و حمایت کامل بانک ملت از بیمه "ما" افزود: بانک ملت به دلیل خوش نام بودن در بین اذهان عمومی جزو بانک های برتر شناخته شده است و هم اکنون با شعار " بانک ملت بانکی با اندیشه جهانی" به جهانی شدن در راستای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری درکنار بیمه "ما " می‌اندیشد که قطعا تعامل هر چه بیشتر بانک ملت و بیمه "ما" به تحقق این شعار کمک شایانی خواهد نمود.

    در ادامه این همایش، مراسم تقدیراز نمایندگان برتر در فروش کلیه بیمه‌نامه‌ها، آقایان قادر شیرین زاده، صمد قربان نژاد و جعفر تبریزی، در بیمه‌های اشخاص آقای رامین قدیمی، نمایندگان برتر در رشته بیمه عمر انفرادی آقایان آرش فتحی  و ابراهیم خلیل‌وند و نماینده برتر در رشته بیمه  مسوولیت خانم پریسا سلطانپور  با اهدای لوح و جوایز برگزار گردید.

    گفتنی است در پایان، جلسه پرسش، پاسخ و ارائه پیشنهادات نمایندگان در خصوص مسائل فنی صورت پذیرفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.ر

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی