عصر بازار

بیمه "ما" حامی جشنواره خیرین مدرسه ساز شد

عصر اعتبار- بیمه "ما" حامی جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تویسرکان در استان همدان شد.

بیمه "ما" حامی جشنواره خیرین مدرسه ساز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این شرکت در ادامه فعالیت‌های خود جهت گسترش فرهنگ بیمه و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، حامی هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تویسرکان استان همدان شد.


    بر اساس این گزارش، در این مراسم که با دعوت مسئولان آموزش و پرورش و با حضور مسئولان بلند پایه استان برگزار شد، سید مسعود مجیدی رئیس شعبه همدان بیمه "ما" به سخنرانی پرداخت.

    وی با اشاره به آنکه بیمه "ما" تاکید ویژه ای در خصوص مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی دارد گفت: حضور بیمه "ما" به عنوان حامی در جشنواره انجمن کودکان کار، بیمه پلنگ ایرانی و مشارکت در طرح "فرهنگ کارت" از جمله مهم ترین فعالیت‌های این شرکت در راستای گسترش فرهنگ بیمه تحقق مسئولیت اجتماعی است و در این مسیر نقش آموزش و پرورش بسیار برجسته خواهد بود.


    رئیس شعبه همدان در ادامه اضافه کرد: بیمه "ما"  با وجود 5 سال سابقه فعالیت توانسته است موفقیت‌هایی همچون کسب جایزه مدیریت مالی طی سه سال متوالی، دریافت تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ رتبه یک توانگری مالی طی 5 سال به دست آورد. و در سال 94 در بین شرکت‌های بیمه با پنج رتبه صعود به جایگاه سیزدهم رسیده ایم و بر اساس رتبه بندی IMI 100 شرکت‌های بیمه‌ای چهارمین شرکت به لحاظ حاشیه سودآوری و ششمین شرکت از نظر سود آوری در صنعت بیمه می‌باشیم.


    مجیدی رئیس شعبه همدان در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز تاکید کرد: بیمه "ما" در کنار خیرین مدرسه ساز استان همدان خواهد بود و خدمات بیمه‌ای مورد نیاز این عزیزان را ارائه می‌کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی