عصر بازار

قائم مقام معاون اشتغال کمیته امداد خبر داد:

بودجه ۳۸۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای اشتغال مددجویان

عصر اعتبار- قائم مقام معاون اشتغال کمیته امداد از تخصیص بودجه ۳۸۰۰ میلیارد تومانی این کمیته برای اشتغال مددجویان آن خبر داد.

بودجه ۳۸۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای اشتغال مددجویان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از تسنیم، منوچهر رزمجو در نشست خبری خود در حاشیه بازدید خبرنگاران از اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس با اشاره به اینکه کمیته امداد از بزرگترین نهادهای حمایتی کشور است اظهار کرد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از 4 میلیون نفر را در سراسر کشور تحت پوشش خود دارد که این افراد در قالب یک میلیون و 750 هزار خانوار قرار دارند.

    وی با بیان اینکه 60 درصد این افراد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بحث اشتغال مددجویان افزود: بر اساس اساسنامه ابلاغی مقام معظم رهبری، بحث توانمندسازی خانواده¬های تحت حمایت کمیته امداد در اولویت قرار گرفته است و مقرر شد به منظور توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی، گام‌های جدی برداشته شود و مدیریت جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

    قائم‌مقام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به زمان¬بر بودن موضوع توانمندسازی گفت: توانمندسازی یک فرآیند است که به صورت گام به گام نتیجه بخش خواهد بود.

    رزمجو ادامه داد: در رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) بر خروج هرچه سریعتر مددجویان از پوشش کمیته امداد تاکید شده است که این مهم بدون توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی خانوارهای تحت پوشش، امکانپذیر نیست.

    وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: ما در تلاشیم تا در سال جاری همزمان با انجام اقدامات در جهت خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش، فعالیت‌های خود را در راستای اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو