عصر بازار

ماجرای فروشنده نرم افزار هک

عصر اعتبار- رئیس پلیس فتا البرز از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش و نصب نرم افزار هک ونفوذ به گوشی های تلفن همراه می کرد، خبر داد.

ماجرای فروشنده نرم افزار هک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد اقبالی با اشاره به دستگیری شخصی که در فضای مجازی اقدام به فروش ونصب نرم افزار هک ونفوذ به گوشی های تلفن همراه می کرد، گفت: کارشناسان پلیس فتا در پی گشت زنی و رصد فضای سایبری سایتی راکه اقدام به کلاهبرداری از طریق فروش ونصب نرم افزار هک ونفوذ به گوشی های تلفن همراه می کرد را ، شناسایی و دستگیری گرداننده آن را در دستور کار خود قرار دادند .

    این مقام انتظامی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس فتا، افزود: در بررسی های اولیه و اقدامات فنی و پلیسی ، مدیر تارنمای آموزش هک در کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ، در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد .

    اقبالی اظهار داشت: متهم با توجه به مدارک و اسناد موجود به جرم خود مبنی بر بارگذاری سایت آموزش هک و نفوذ در گوشی تلفن های همراه اعتراف کرد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی