عصر بازار

با قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛

حقوق اردیبهشت بازنشستگان نیروهای مسلح بموقع پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- روز گذشته انتشار خبر عدم تامین اعتبار پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان نیروهای مسلح بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی داشت و موجب انتقادات بازنشستگان نیروهای مسلح شد.

حقوق اردیبهشت بازنشستگان نیروهای مسلح بموقع پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل  از ایسنا، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حدود دوسال گذشته و بر طبق میثاق و پیمان خود با بازنشستگان ، سعی نموده تا حقوق مشترکین خود را با وجود تمام ناملایمات و مشکلات، قبل از پایان هرماه به حساب ایشان واریز نماید.

    امید است اعتبار حقوق اردیبهشت ماه سال جاری نیز کما فی السابق و با کمک و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تامین و دغدغه های بازنشستگان نیروهای مسلح که حافظان کیان و امنیت ملی کشور در دوران دفاع مقدس محسوب می شوند در اسرع وقت برطرف گردد.

    بر اساس گزارش پورتال سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، طبق آخرین اطلاعات واصله مسئولین ذی ربط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قول مساعدت جهت حل مشکل را داده اند لذا مراتب در حال اطلاع رسانی به بازنشستگان محترم نیروهای مسلح است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی