عصر بازار

پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت روز روابط عمومی

عصر اعتبار- صنعت بیمه،این روزها در حال گذراندن روزهای پرتلاطمی است که با درایت و هوشمندی مدیران روابط عمومی سپری می شود.

پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت روز روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، در پیامی 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل آمده است:

    صنعت بیمه به مدیران روابط عمومی کارآمد خود می بالد.

    27 اردیبهشت ماه هر سال، فرصتی فراهم می شود تا ضمن یادآوری اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها از زحمات این مدیران کلیدی نیز تقدیر شود.

    در عصر حاضر، ارتباطات یکی از بنیادی ترین دانش ها و عوامل پیشرفت انسان محسوب می شود و از دانش و هنر روابط عمومی به عنوان یک نهاد شبه مدنی در راستای تسهیل ارتباطات دو طرفه بین دولت و آحاد مردم یاد می شود که با پیچیده تر شدن نظام اجتماعی بر ضرورت گسترش و توسعه این علم و حرفه جدید بیش از پیش تاکید می شود.

    حال این وظیفه خطیر بر عهده میران ارشد سازمان است که با انتخاب مدیر روابط عمومی شایسته به ارتقاء این دانش کمک کنند و مدیران روابط عمومی با حرکت بر محورهای تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری بتوانند به اثر بخشی سازمان کنند و با نو اندیشی و نو گرایی، ابتکار و خلاقیت خود را با تحولات و افکار عمومی منطبق کنند.

    در دوره های اخیر نیز تغییرات ملموسی در انتخاب مدیران روابط عمومی شایسته در میان شرکت های بیمه احساس می شود که نتیجه توجه خوب مدیران عامل شرکت های بیمه به حوزه روابط عمومی است.

    صنعت بیمه،این روزها در حال گذراندن روزهای پرتلاطمی است که با درایت و هوشمندی مدیران روابط عمومی سپری می شود.

    تلاش مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیمه که افزایش سهم صنعت بیمه در سبد خانواده ها را به دنبال دارد،ستودنی است و امیدوارم همواره برای درخشش آنها در صنعت بیمه فضا و امکانات لازم فراهم شود تا شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور باشیم.

    سندیکای بیمه گران ایران نیز در صدد است برای ارج نهادن به خدمات ارزشمند مدیران روابط عمومی، برنامه هایی چون برگزاری دوره های تخصصی، تورهای فرهنگی، آموزشی، تدوین آیین نامه شرایط مدیران روابط عمومی، تاسیس انجمن تخصصی مدیران روابط عمومی را در دست اقدام دارد.

    صنعت بیمه همواره به مدیران کارآمد روابط عمومی خود می بالد و این روز را گرامی میدارد.

    علی اکبر اولیاء
    دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی